شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری همراه اول ممکن شد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


mobilemoney.jpg
ICTna.ir - شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری همراه اول بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ و در مبالغ 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی ممکن شد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) کلیه متقاضیان اتوشارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول، در هر لحظه و هر کجا کافی است ضمن مراجعه به وب سایت ویژه اتوشارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول به نشانی www.autocharge.ir و با وارد نمودن شماره سیم کارت اعتباری همراه اول مورد نظر خود، مقدار اتوشارژ را از میان یکی از ارقام 20، 50، 100 و 200هزار ریالی انتخاب و با پرداخت آنلاین از طریق یکی از کارت های شبکه بانکی کشور، به طور مستقیم سیم کارت اعتباری همراه اول مورد نظر خود را شارژ نمایند.

براساس این گزارش، با استفاده از سرویس اتوشارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول، دیگر نیازی به وارد کردن رمز شارژ از طریق کدهای دستوری نبوده و بلافاصله پس از پرداخت، مبلغ شارژ خریداری شده مستقیما به حساب سیم کارت اعتباری همراه اول مورد نظر منتقل می شود.

فروش بی واسطه و با قیمت مصوب، امنیت و اطمینان خاطر به دلیل خرید مستقیم شارژ از همراه اول و همچنین امکان شارژ کلیه سیم کارت های اعتباری همراه اول در هر لحظه و هر کجا از جمله مزایای استفاده از سرویس اتوشارژ می باشند.






منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا