سیستم‌های کنترلی درون دیوار

ariasanat

Member
[h=1]سیستم‌های کنترلی درون دیوار[/h]

1008891.jpg



اشاره:
ماهنامه شبكه - Ubiquiti Networks نیز از جهت سازمانی و شرکت‌های متوسط و کوچک به بازار IoT وارد می‌شود. خط تولید این شرکت در حوزه خودکارسازی ساختمان (mFi) قابلیت‌های زیادی دارد و بسیار انعطاف‌پذیر است.



با توجه به گسترش پدیده اینترنت اشیا یا IoT (سرنام Internet of Things) مشتریان خواستار کنترل دستگاه‌های مختلف از طریقی خودکار و آسان هستند. همچنین، به لطف تلاش‌های برخی عرضه‌کنندگان این حوزه، بازار خانه‌های خودکار و هوشمند نیز به‌تازگی انگیزشی را تجربه کرده است. Ubiquiti Networks نیز از جهت سازمانی و شرکت‌های متوسط و کوچک به بازار IoT وارد می‌شود. خط تولید این شرکت در حوزه خودکارسازی ساختمان (mFi) قابلیت‌های زیادی دارد و بسیار انعطاف‌پذیر است. اکنون، یوبیکوییتی دو عضو جدید را وارد خانواده mFi‌ می‌کند. mFi-MPW از نظر فراهم کردن خروجی‌های برق با سوئیچ‌های راه دور و قابلیت‌های نظارت بر مصرف انرژی، به mFi mPower شبیه است.

تنها تفاوت طراحی درون‌دیواری آن است که به کاربران اجازه می‌دهد پریزهای دیواری موجود را جایگزین کنند و به امکانات خودکارسازی نیز دسترسی پیدا کنند. دستگاه دوم، با ایفای نقش به‌عنوان سوئیچ و دیمر عاملیت جدیدی را فراهم می‌کند. mFi-LD و mFi-LD-W بر خلاف سوئیچ‌های سنتی، با پنل‌های لمسی عرضه می‌شوند.

خاموش و روشن کردن چراغ‌ها با لمس پنل و کنترل میزان روشنایی با کشیدن انگشت روی آن امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، دستگاه با استفاده از وای‌فای قابل کنترل و نظارت بر مصرف انرژی نیز در دسترس است.

در‌حالی‌که کنترل‌های اصلی و نظارت از طریق رابط تحت وب اعمال‌پذیر است، استفاده از mFi Controller Software امکان ترتیب‌دادن دیگر جنبه‌های خودکارسازی خانه را فراهم می‌کند.




 

جدیدترین ارسال ها

بالا