سگمنت اضافی ؟؟؟؟؟

omidpeiro

Member
سلام من یدفه وسط کارام متوجه شدم که وقتی هر چیز سه بعدی میسازم خودش segment اضاف میکنه که تو کاری poly اذیت میکنه و باعث ندیدن خوب جسم میشه .
1.نمیدونم روی face تاثیر میزاره ؟
2.هرکاری میکنم نمیتونم از شرش خلاص بشم ، شما میدونید چرا اینجوریه ، شاید مشکل از خود مکس؟
اینم عکسش ، لطفا راهنمایی کنید

3d.jpg
 

omidpeiro

Member
با تشکر. مشکلم حل شد .
روی OpenGl گذاشتم.
فرق این دو گزینه چیه ؟
بهترین حالت برای کارت گرافیک کدوم گزینه هست؟
 

amir.nemati63

کاربر VIP
بعضی از کارتهای گرافیک با DX بهتر کار میکنن و بعضی دیگه با OpenGL باید ببینید کارت گرافیکتون با کدوم سازگارتره.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.امید مگه تو کوآدرو نداری؟؟؟ باید درایور کوآدرو مخصوص مکس رو دانلود کنی.
توی سایت انویدیا هست.البته نمی دونم برای مکس 2012 اومده یا نه.
این برای اتوکد هست
http://www.nvidia.com/object/AutoCAD_PD_workstation.html
این برای مکس هست
http://www.nvidia.com/object/maxtreme_workstation.html
اما من چندتا تست کردم.کلا کوآدرو رو می تونم توی مکس اینطور توصیف کنم: دروغ تبلیغات الکی دزد همین!
 

omidpeiro

Member
چرا اتفاقا چند وقت پیش هم دانلود کردم نصب کردم وای بعد که تست گرفتم دیدم تو 1 صحنه مشترک اونی داریور جدید نصب کردم زمان رندرش بیشتر شده منم پاکش کرم الان مشکلی ندارم ، گذاشتم رو open GL در ست شد .
والا ما خیری ندیدیم از این گرافیک 400 تومنی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا