سلام
سئوالي داشتم در مورد ساختن يك شخصيت در تري دي مكس.
من پا و دست و بدن يك شخصيت را با استفاده از اسپلاينهاي دايرهاي شكل ودستور cross Section
ساختم بعد دستور surface را اعمال كردم ولي مشكل كار اينجاست كه وقتي دست را به بدن مي خواهم وصل كنم دستور surface بر روي همه مدل اجرا نمي شود و قسمتهايي از حالت متريال به خود نمي گيرد.
كارهايي كه انجام مي دهم به اين قرار است:
1- آخرين اسپلاين دست را حذف ميكنم تا بتوانم ورتكس ها را بهم وصل كنم.
2- دو تا از ورتكسهاي بخش شانه كه به دست نزديك هستند انتخاب كرده و با استفاده از دستور break آنها را به چهر تا ورتكس تبديل ميكنم و سپس آنها را به چهار ورتكس دست كه در مرحله يك اسپلاين آن حذف شده بود با استفاده از دستور weld بهم ديگر متصل ميكنم تا اينجا همه چيز خوب پيش ميرود ولي وقتي دستور surface را اعمال مي كنم قسمتهايي از بدن ودست حالت متريال ندارند.
در ضمن بدن ودست بهم attach شده اند.
تصاوير بصورت 01 و2 و3 ميباشند.
لطفا اگر در اين مورد تجربه اي داريد به من كمك كنيد.
متشكرم
سئوالي داشتم در مورد ساختن يك شخصيت در تري دي مكس.
من پا و دست و بدن يك شخصيت را با استفاده از اسپلاينهاي دايرهاي شكل ودستور cross Section
ساختم بعد دستور surface را اعمال كردم ولي مشكل كار اينجاست كه وقتي دست را به بدن مي خواهم وصل كنم دستور surface بر روي همه مدل اجرا نمي شود و قسمتهايي از حالت متريال به خود نمي گيرد.
كارهايي كه انجام مي دهم به اين قرار است:
1- آخرين اسپلاين دست را حذف ميكنم تا بتوانم ورتكس ها را بهم وصل كنم.
2- دو تا از ورتكسهاي بخش شانه كه به دست نزديك هستند انتخاب كرده و با استفاده از دستور break آنها را به چهر تا ورتكس تبديل ميكنم و سپس آنها را به چهار ورتكس دست كه در مرحله يك اسپلاين آن حذف شده بود با استفاده از دستور weld بهم ديگر متصل ميكنم تا اينجا همه چيز خوب پيش ميرود ولي وقتي دستور surface را اعمال مي كنم قسمتهايي از بدن ودست حالت متريال ندارند.
در ضمن بدن ودست بهم attach شده اند.
تصاوير بصورت 01 و2 و3 ميباشند.
لطفا اگر در اين مورد تجربه اي داريد به من كمك كنيد.
متشكرم