سوخت جت وب سایتی انگیزشی برای موفقیت در کسب و کار و زندگی خصوصی

sookhtejet

New Member

اگر رویایی در ذهن داریم، چگونه می توانیم به یک برنامه گام به گام برای رسیدن به اهداف و رسیدن به آرزوهایمان برسیم؟ در این مقاله نقشه راه موفقیت در زندگی را خواهید آموخت. خودت طراحی کن... اکثر افراد موفق اصلاً نمی خواهند فقط رویاپرداز باشند... آنها می خواهند هر چیزی را که در مورد آن آرزو دارند در دنیای واقعی بسازند اما از کجا شروع کنند، کی شروع کنند و چگونه شروع کنند برای آنها مشکل ساز می شود و شاید به این دلیل که وجود دارد.​


بدون نقشه راهی برای موفقیت، آنها برای همیشه از تحقق رویاهای خود ناامید خواهند شد. اما ریسک نکردن و عادت نکردن به وضعیت فعلی افراد موفق به معنای داشتن خطر است، یک منطقه امن - که فقط امن به نظر می رسد، اما در واقع رویاهای آنها را می کشد، بنابراین برای فرار از منطقه امن و رسیدن به اهداف بزرگ در زندگی. منطقی است، معمولا افراد موفق اهدافی را تعیین می کنند...



هدف گذاری به آسانی ایجاد یک لیست خرید است!​



اهداف کوچکی که پس از رسیدن به هر هدفی آنها را ردیف می کنید و به هدف بعدی می روید تا بدانید همیشه هدف اصلی در هر زمانی چیست و باید وقت خود را صرف چه چیزی کنید و برنامه بعدی پس از رسیدن به هدف فعلی چیست؟



اگر به دنبال رسیدن به رویاهای خود هستید، باید دقیقاً یک نقشه راه برای رسیدن به رویاهای خود داشته باشید تا موفقیت ها و شکست های خود را با پیشرفت خود مقایسه کنید و ببینید آیا در مسیر درستی قرار دارید یا خیر؟



مثلا؛ فرض کنید می خواهید با دوستان خود سفر کنید:



در بیشتر مواقع احتمالاً با آگاهی کامل از مقصد شروع به حرکت خواهید کرد، اما اگر سفر شما به مقصد طولانی باشد، ممکن است در نیمه راه چند توقف داشته باشید. قبل از شروع یک ماجراجویی، ممکن است تصمیم بگیرید پس از یک چهارم مایل برای ناهار توقف کنید، پس از نیم مایل سوخت گیری کنید، بیش از سه چهارم مایل توقف کنید تا استراحت کنید و قبل از رسیدن به مقصد 100 کیلومتری جایی بنزین بزنید.



در واقع شما فقط با رسیدن به اهداف کوچکتر (غذا خوردن، سوخت گیری، استراحت و ...) به هدف بزرگتر یعنی رسیدن به مقصد اصلی خود نزدیک می شوید.



افراد موفق تقریباً بر هر موقعیتی تسلط کافی دارند.



اگر بخواهند فروش خود را دو برابر کنند، نقشه راهی برای آن طراحی می کنند. اگر می خواهند کسب و کاری راه بیندازند، نقشه راه برای آن تهیه می کنند و اگر می خواهند به هر هدفی برسند، باید نقشه راهی داشته باشند که شامل مقصد، مسیر و اهداف کوچک در این بین باشد (تا مطمئن شوند که در مسیر درستی قرار دارند. مسیر آماده است.



چگونه یک نقشه راه موفقیت در زندگی طراحی کنم؟

 

جدیدترین ارسال ها

بالا