سوال و مشکل در مکس بیا تو !!!

madmaster_3d

Well-Known Member
سلام دوستان. یک سوال دارم و یک مشکل.:mad:
سوالم این هستش که تو مکس 2013 و 2012 یک موتور رندری اضافه شده که تنظیمات خاصی که نداره هیجی خیلی هم سنگینه مثلا یک sphere معمولی رو میزنی رندر بگیری اون پنچره لودینگ رندر هست پر میشه خط سبزه که رندر توم بشه اون تکونش میدی تیک میزنه انگار دستگاه ضعیفه. موتور رندر عجیبیه . چند وقت برام سوال این بوق چه کارمی کنه
اسم موتور رندر هم nvidia iray

حالا یک مشکل هم برام پیش اومده این هستش که فایل های مکسم رو سیو که می کنم وقتی اجرا می کنم این پیغام رو میده و حتما باید با خود مکس باز کنم. منظورم این هستش که مثلا تو درایو f میرم میزنم رو فایل مکسم. خوب برنامه مکس باید باز بشه و این فایل رو بیاره دیگه . بار نمیشه و این ارور رو میده ( شکلش هم معمولیه یعنی ایکون مکس نیست )
با open with این حرف ها هم درست نمیشه !!

F:\modeling x-men .max
The archive is either in unknow format or damaged

ولی تو خود برنامه مکس باز میشه

حالا کسی نظری داره خوشحال میشم بشنوم. مرسی :rose:
 

sajad_VFX

Member
سلام
رو فایل مکس راست کلیک کن Properties و توی تب General ( همون تب اولی ) روی Change کلیک کن از لیست برنامه مکس رو انتخاب کن اگه هم تو لیست با دکمه Browse پایینش انتخاب کن.
** شاید راه بیافته
 

madmaster_3d

Well-Known Member
سجاد جون مرسی از کمکت ولی خودم این کارو کردم. ولی نکته اینجاست وقتی بروز می کنم و برنامه رو انتخاب می کنم بعدش انگار هیچ برنامه ای رو انتخاب نکردم. انگار هوا رو انتخاب کردم. اتفاق خاصی نمیفته. به هر حال مرسی از کمکت .
با یک برنامه هم که مخصوص تغیر ایکون برنامه ها هست هم امتحان کردم نشد
 

alirezak4

Member
سلام
دوست عزیز این موتور رندر مخصوص کسانی است که از گرافیک های مخصوص رندر انویدیا موسوم به Quadro بهره میبرند و اگر شما این کارتها رو رو سیستمتون ندارید استفاده نکنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا