iam123456 گفت:
سلام
نه عزيزدلم
ببين حسن 5000 تومان پس انداز دارد علي 3000 تومان پس انداز دارد حسين 2500 تومان پس انداز دارد حالا مي خواهم سه تا نامه بنويسم كه عنوان هركدام اسامي اين حضرات باشد و در متن نامه نيز مبلغ پس انداز هركدام رابنويسم حالا مي خواهم ببينم آيا مي توان يك بانك درست كنم كه اسم اينها باشد و مبالغ پس انداز هم باشد و بعد يك نامه بنويسم كه در قسمت عنوان اسامي اينها و پس از تايپ نامه هم مبلغ پس انداز آنها باشد
با سلام
با اين توضيحاتي كه گفتيد ورد بهترين برنامه براي اين كار است.
ولي در ورد در يك زمان فقط ميتوان از يك table استفاده كرد٬ توضيح اينكه تمام اطلاعاتي كه لازم داريد بايد داخل يك table باشد.
ابتدا يك بانك بسازيد. ميتوانيد با access اين كار را بكنيد اما با خود word بهتر است.
بعد بايد از منوي tools -> Letters and mailings برويد و از آنجا هم بانك خود را به فايل ورد Add كني.
كمي باش سرو كله بزن اگر موفق نشدي ريپلاي بزن.
راستي ورد شما چه ورژني دارد؟
دلاور