سوال :زمان دانلو د يك فايل در mmb

ali guard

Member
سلام دوستان من اين نمونة براى دانلود يك فايل از اينتر نيت بيدا كردم كة كارى جناب Hossein_mmb دستش دارد نكند ولى يك مشكيل ميخواهم زمان دانلود نيشون بدة در اين ديمو من در بايانش دو امكانات ازافة كردم ميخواهم انها هم كار كنن در زمان دانلود
درسد دانلود و progress . دوستان ممنونم انها فعال كنن تا كار كند نمونة ببينيد منظورم معلوم هست لطفا يكى نمونة كامل كنيد
 

پیوست ها

  • download.rar
    336.5 کیلوبایت · بازدیدها: 43

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
دوست عزیز
فکر نمیکنم به طور مستقیم چنین امکانی رو تو mmb داشته باشید. من نمیتونم در حال حاضر مثال این دوستمون رو ببینم اما فکر میکنم با پلاگین systools کار کرده باشن.

برای اینکه بتونید یک progress bar بسازید باید حجم فایل و سرعت دانلود (x کیلو بیت بر ثانیه) رو داشته باشید. مقدار حجم رو بر سرعت دانلود تقسیم کنید و بر اساس زمان بدست اومده یک نوار پیشرفت رو از نقطه صفر به نقطه پایانی منتقل کنید.

اما تا جایی که یادم میاد این پلاگین چنین اطلاعاتی رو در اختیار نمیزاره تا بتونید نوار پیشرفت رو بسازید
 

Silver Soft

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
همون طور که دوستان گفتن باید سرعت دانلود و حجم فایل رو به دست بیاری ، حجم فایل رو میشه براش یک پلاگین نوشت ولی سرعت دانلود رو نه ، پیدا کردن سرعت دانلود در IDE ها قدرتمندی مثل دلفی و VC هم سخته چون ابتدا باید یک Device Driver نوشت که بتونه خودش رو در سطح کرنل اجرا کنه و به پیغام ها ویندوز در سطح کرنل گوش بده و سرعت رو براتون از پکت ها ارسالی استخراج کنه ، در کل در خود دلفی و ++VC هم کار سختی هست و بیلدر که به هیچ وجه امکانش رو ندراه .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا