راستش آب ها توی لیوان به آب تبدیل نمیشن نقطه نقطه هستن
درسته، شما باید بعد از اتمام شبیه سازی پارتیکل ها رو به مش تبدیل کنید
من راه تبدیل پارتیکل به مش رو میگم ولی ممکنه بعد از اینکار نتیجه مطابق انتظار شما نباشه و باید نتظیمات دیگری هم روی مش انجام بشه و اینکار کمی سخته و به تمرین زیاد نیاز هست.
برای تبدیل پارتیکل به مش ابتدا emitter رو انتخاب می کنی بعد دکمه Show mesh menu زده و بعد گزینه ( particle mesh (standard رو می زنی که در پنجره ی Node ( پنجره سمت چپ) اضافه میشه.
سپس روی Particle mesh در پنجره node کلیک کرده و دکمه ی build mesh رو میزنی.
در این حالت فقط فریمی که time slider روی آن قرار دارد به مش تبدیل میشه و اگه به فریم های دیگه برید میبینید که در اون فریم ها پارتیکل به مش تبدیل نشده.
برای تبدیل به مش برای همه فریم ها از منویcommand -> sysyem command -> mesh -> build meshs رو انتخاب میکنید یا دکمه Ctrl+Shift+M رو میزنی.
برای تنظیمات مش هم باید روی Particle mesh در پنجره node کلیک کرده و از سمت راست تغییرات رو ایجاد کنی.
امیدوارم خوب توضیح داده باشم.
این نرم افزار نیاز به ماه ها آموزش و تمرین داره.
در مورد آموزش هم راستش من آموزش فارسی سراغ ندارم. اگر با آموزش انگلیسی مشکلی نداری آموزش های سایت
http://www.digitaltutors.coml رو نگاه کن. یوتیوب هم هم آموزش های خوبی داره.