سلام
شما به دو روش میتونی این کار رو بکنی
1. راست کلید روی پارچه انتخاب مقدار vertex ـی که میخوای pin یا میخ بشه به اون جسمت و بعد برو به مود nDynamic از منوی بالا nConstraint و بعد Transform ، با این کار یه point ایجاد میشه و اون vertex ـها به اون point وصل میشه و حالا میتونی این Point رو به اجسام مختلف متصل کنی
روش دوم بعد انتخاب vertex ـها مورد نظر و بعد جسم مورد نظر و بعد دوباره همون منو و گزینه ی Point to surface با این گزینه vertex ـها به جسم مورد نظر وصل میشن ولی با همون فاصله ای که بین اونها و سطح جسم هست ، حالا با انتخاب این اتصال توسط کلیک روی اون توی view یا انتخابش توی outliner و رفتن به منو attribute editor و تغییر Constraint Method از حالت Spring به weld میبینی که vertex ـها به محض شروع شبیه سازی میچسب به سطح جسم.
فکر کنم همینا جواب کارت رو بده
حق یارت