سوال در مورد کلاس mp3 از هادی ++

سلام هادی جان ..

من تازه با کلاسها آشنا شدم و بر اساس نیازم میخواستم از کلاس ورژن آخر mp3 شما استفاده کنم ... لذا من میخواستم فقط از اسلایدر تنظیم صدای شما استفاده کنم که در نهایت نتوانستم ... این کدیه که دستکاری کردم تا بتونم فقط اشیایی که نیاز دارمو به کلاس شما پاس کنم ولی جواب نمیده ... فک میکنم روشم هم درسته ولی خودت یک راه حل بهم بده .. اگه بخواد کسی از کلاست از یکسری آیتمهاش استفاده کنه مسه شرایط الان من باید چگار کنه اینم کد دستکاری شده من در فریم که ....

کد:
import flash.text.*;

import HadiMetal.SoundSlider;//ایمپورت کلاس پلیر
import HadiMetal.HadiMetalScroller;//ورود کلاس اسکرولر
import flash.display.DisplayObject;
import flash.display.MovieClip;


var s:DisplayObject=null
var f:MovieClip=null;
var ss:TextField=null;
var sss:TextFormat=null;
var slider:SoundSlider=new SoundSlider(s,s,s,s,s,Increase,Decrease,HandleCore._Soundhandle,s,s,s,s,f,ss,sss,0.7,0xccccff,20);


slider.AddTrack("Alphaville_BigInJapan1","Sounds/Alphaville_BigInJapan.mp3");

//setTimeout(Scrolling,200);//برای اسکرول شدن لیست آهنگها نیاز به وقفه 200 میلی ثانیه ای زمانی هست


slider.StartPlay();//این یکی از متد های عمومی این کلاس است و برای استارت پلی شدن اولین آهنگ استد
اومدم اون اشیایی که میخواستمو واسه فقط اسلایدر کم و زیاد صدا رو بش پاس کردم ولی بقیه چیزها رو یک چیز الکی با همون نوع ورودیش بش پاس کردم ... کلا اگه یک راهنمایی بکنی که چجوری همیشه میشه با یک روش بخصوص یکسری از آیتم های یک کلاسو بر اساس نیازمون استفاده کنیم ممنون میشم ...

اگه دیگر دوستان هم اطلاع دارند بهم کمک کنند ممنون میشم ..
 
جواب خودم !

ما که اومدیم کسی کمکمون نکرد ! و جوابمون رو تداد من فقط یک راهنمایی کوچولو میخواستم تا خودم ته توشو در میاوردم ولی اشکال نداره خودم چیزی که میخواستمو درست کردم البته با کمک کلاس های هادی آپدیت کردم کلاس قبلیمو و الان میذارمش واسه آپلود ...

کلاس اسلایدر صدا و انتخاب آهنگ توسط nummeric Steper فایل ضمیمه کردم ...
فقط خودتون 3 تا آهنگ به ترتیب اسمی b1.mp3 b2.mp3 b3.mp3 کنار فایل اصلی بذارید تا لود شه ...
:rose:
 

پیوست ها

  • numeric Steper+sound Class.rar
    540.8 کیلوبایت · بازدیدها: 7

++Hadi++

Active Member
سلام
ببخشید من الان شب جمعه ساعت 1 نصفه شب تازه پست شما رو خوندم.اون کلاسو دو سال پیش نوشته بودم.باید از یه object برا ارسال پارامتر ها استفاده می کردم تا نه ترتیب ورودی مهم باشه و هم اینکه قابلیت سفارشی بودنشو داشته باشه...الان هم باید بقیه اشیایی که لازم ندارین رو به صورت null تو بفرستین و هر جا با فعالیت ها،به مشکل error runtime sccess to null property خوردین،تو اون نقطه شرط بزارین که :
PHP:
if(mmm!=null)
{
...
}
در کل تو این یه ساله ،وقتم خیلی محدود و زمینه هام خیلی وسیع شده اند که نمی رسم اینو بهینه کنموای کاش می تونستم.با تشکر و بای...
 
اوکی عزیزم همینکه دیدی نمونه کارو حله .. فهمیدم چکار کنم هرجا که null پاس میکنم همونجا هم چک کنم که اگه null نیست اون آبجکت رو فعال کنه و لیسنر هاشو فعال کنه ...
 

++Hadi++

Active Member
یه پیشنهاد
می تونید خودتون از یه Object تمام اشیا رو به درون پاس بدین.
در واقع اگر دقت کرده باشین،متد Update این کلاس ،تعداد ورودی های زیادی رو داره.این تقریبا خیلی استاندارد نیست.به خصوص اینکه تنوع ورودی ها می تونه مثل خواسته شما توسط کاربر سفارشی بشه و کاربر نیاز به این داره که بگه من اینش رو می خوام و اینش رو نمی خوام.
یکی دو سال پیش که اینو نوشتم،همش از یه درخواست کوچیک به اینجا رسید.در واقع کاربری فقط خواست یه اسلایدر کم و زیاد کردن صدا رو بزاره و منم یه چنتا امکان مثل دکمه های عقب و جلو و پلی و پاوز و استاپ گذاشتم.بعدش گفتند یه اسلایدر زمانی هم بزار و گذاشتیم و بعد تایمر و بعد گفتند لیست داشته باشه و لیستش رو هم گذاشتیم و آخرش دیگه تو فکر این بودم که بافرینگ برا وب و همچنین امکانات دیگری بزارم که وقت نشد،البته آموزش بافرینگ تو امضام هست . در کل می تونین به این صورت متد update رو بهینه کنین یا حد اقل یه متد FixedUpdate براش بنویسین که به سبک زیر شیی با مقادیر سفارشی بگیره و کارها رو انجام بده:
PHP:
public function FixedUpdate(_Params:Object):void
{
    if(_Params.TimeHandle!=null&&_Params.TimeHandle!=undefined) MyHandle=_Params.TimeHandle;
    if(...) ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    

    if(MyHandle!=null)MyHandle.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN,down);
}
نهایتا لیست property های لازم رو تو help به کاربر شرح می دی و خودت به این سبک اقلامی رو که لازم داری رو پر می کنی و البته تو جاهایی که مثلا یه متغیر عددی لازم هست تا چیزی رو ست کنه،به شرطی که کاربر اونو پر نکنه،یه مقدار پیش فرض رو باید بهش اختصاص بدی.نهایتا کاربر اینجوری مقدار دهی می کنه:
PHP:
var slider:SoundSlider=new SoundSlider(stage);
slider.FixedUpdate({TimeHandle:mc01.Handle,TimeArea:mc01,Area,.....});
یعنی چیزایی رو که می خواد رو می ده و الباقی رو نمی ده.اعداد و رشته ها و بولین ها مقدار پیش فرض خودشونو به شرطی که کاربر تعیین نکنه خواهند داشت و الباقی چیزای دیگه مثل اشیای مختلف،اگر null باشند،کلا با شرط،حرکت از روشون حذف می شه...موفق باشید...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا