سوال در مورد صدای سه بعدی

ALI3D69

Member
دقیقا نمی دونم کجا باید بپرسم! امیدوارم همین جا خوب باشه.
حتما از این صدا های سه بعدی شنیدین که وقتی هدفون می ذارین رو سرتون صدا از همه طرف میاد!
فرض کنین دارم یه انیمیشن می سازم که دوربین از چشم یه آقایی نشون داده می شه و آقاهه همین جوری داره راه می ره و صدای پاش دقیقا از زیر پای شما شنیده می شه و بعد از پشت سر صدای زمین خوردن یه توپ میاد و دوربین 180 درجه می چرخه و دفعه بعد که توپ به زمین می خوره صداش از جلو میاد.
حالا من که با مکس کار می کنم می خوام ببینم که می شه یه منبع صدا تو مکس گذاشت و بهش گفت که صدا رو نصبت به دوربین تنظیم کن که از کدوم طرف و با چه فاصله ای شنیده بشه ؟؟؟؟؟
N_aggressive%20%2824%29.gif

اگه مکس نمی تونه باید با چی این کار رو بکنم؟؟؟؟
 

mkf.cgi

Member
سلام .
اون صداي سه بعدي كه منظورتون هست نميشه تو مكس يا نرم افزار هاي سه بعدي ساخت..
در جايي در مورد اين نوع اصوات خونده بودم. اصول ساختشون با دستگاه هاي مخصوص هست و نرم افزار هاي صوتي مخصوص..
صوت سه بعدي در نرم افزار هاي سه بعدي بيشتر در مورد دوري و نزديگي به منبع صدا و يا جهت گيري كاراكتر به موقعيت صدا انجام ميشه.
موفق باشي.
 

ALI3D69

Member
سلام .
اون صداي سه بعدي كه منظورتون هست نميشه تو مكس يا نرم افزار هاي سه بعدي ساخت..
در جايي در مورد اين نوع اصوات خونده بودم. اصول ساختشون با دستگاه هاي مخصوص هست و نرم افزار هاي صوتي مخصوص..
صوت سه بعدي در نرم افزار هاي سه بعدي بيشتر در مورد دوري و نزديگي به منبع صدا و يا جهت گيري كاراكتر به موقعيت صدا انجام ميشه.
موفق باشي.
ممنون ولی خوب من چه جوری بسازم؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا