سوال در مورد ساخت رمپ گردشی 3بعدی توی cad

شروع موضوع توسط mani h2 ‏8 می 2012 در انجمن نرم‌افزارهای معماری

  1. mani h2

    mani h2 Member

    ارسال‌ها:
    127
    تشکر شده:
    89
    امتیاز دستاورد:
    16
    با سلام خدمت اساتید من یه مشکلی دارم برای 3 بعدی کردن رمپ 180 درجه (گرد) کسی میدونه چطوری میشه 3بعدیشون کرد؟؟
    ممنون میشم اگه راحنمایی کنید...:rose:
    راستی با فرمان SLICE هم نمیشه خراب میشه...:-?
     

    پیوست ها:

    • Untitled.png
      Untitled.png
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 35.5
      نمایش ها:
      198
    نوشته شده توسط mani h2 در ‏8 می 2012
  2. amir.nemati63

    amir.nemati63 کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    537
    تشکر شده:
    1,265
    امتیاز دستاورد:
    16
    شما توی انجمن 3dsmax سوال گذاشتید ولی عکستون محیط autoCAD رو نشون میده.
    اگر توی 3dsmax بخواین میتونم جواب بدم.
     
    نوشته شده توسط amir.nemati63 در ‏9 می 2012
    mani h2 از این پست تشکر کرده است.
  3. mani h2

    mani h2 Member

    ارسال‌ها:
    127
    تشکر شده:
    89
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام منون ولی توی محیط cad میخام.
    توی مکس با بالا پایین کردن ورتکس ها راحت میشه درست کرد ولی توی cad چون میخام bxb برای نما هام بگیرم میخوام درستش کنم.
     
    نوشته شده توسط mani h2 در ‏10 می 2012
  4. Fanous

    Fanous Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    762
    تشکر شده:
    541
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام
    توی مکس به راحتی ساخته میشه ، شما اونجا بساز و ایمپورت کن توی کد .
     
    نوشته شده توسط Fanous در ‏10 می 2012
    hossin h2 از این پست تشکر کرده است.
  5. leo111

    leo111 New Member

    ارسال‌ها:
    3
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام همین روزا منم درگیر همچین مساله ای هستم . اول یه باکس با ارتفاع کم و طول زیاد بساز که مقدار سگمنهاش در جهت طولش زیاد باشن با فرمان bend اونو طوری خمش کن که روی پلانت شکل بگیره ، بعد با فرمان FFD یه سرشو ببر بالا پایین . من همه راهیو امتحان کردم بهرینش همین فرمان FFD ... موفق باشی
     
    نوشته شده توسط leo111 در ‏19 می 2012
  6. Fanous

    Fanous Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    762
    تشکر شده:
    541
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام
    من بهتون این روش رو پیشنهاد میدم
    واسه کارهای معماری دقیقه
    امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره
    موفق باشین
     

    پیوست ها:

    • Ramp.jpg
      Ramp.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 329.9
      نمایش ها:
      200
    نوشته شده توسط Fanous در ‏19 می 2012
    مهدی روحانی و sallarmelli از این پست تشکر کرده اند.
  7. sallarmelli

    sallarmelli Active Member

    ارسال‌ها:
    1,401
    تشکر شده:
    3,155
    امتیاز دستاورد:
    36
    حالا چه کار کنیم که خیلی خوب گرد بشه ؟
     
    نوشته شده توسط sallarmelli در ‏19 می 2012
  8. Fanous

    Fanous Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    762
    تشکر شده:
    541
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام
    توی Loft تعداد سگمنتهارو افزایش بدین
     
    نوشته شده توسط Fanous در ‏19 می 2012
    sallarmelli از این پست تشکر کرده است.
  9. sallarmelli

    sallarmelli Active Member

    ارسال‌ها:
    1,401
    تشکر شده:
    3,155
    امتیاز دستاورد:
    36
    من یه بار یه خط بسته که منحنی هم بود extrude کردم بدش نمی دونستم چه طور سگمنتهاشو زیاد کنم (در مکس ) اونجا چه طور می شه این کارو کرد؟
     
    نوشته شده توسط sallarmelli در ‏19 می 2012
  10. Fanous

    Fanous Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    762
    تشکر شده:
    541
    امتیاز دستاورد:
    93
    توی extrud فقط توی ارتفاع میشه تعداد سگمنتهارو افزایش داد و توی loft توی دو جهت ، در طول مسیر و در طول مقطع
     

    پیوست ها:

    • ex.jpg
      ex.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 94.1
      نمایش ها:
      88
    • loft.jpg
      loft.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 121.2
      نمایش ها:
      93
    نوشته شده توسط Fanous در ‏20 می 2012
    sallarmelli از این پست تشکر کرده است.
  11. FAHRAJI

    FAHRAJI New Member

    ارسال‌ها:
    9
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    1
    very niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
     
    نوشته شده توسط FAHRAJI در ‏14 اکتبر 2012

به اشتراک بگذارید