سوال در مورد ساختن آتش بازی در آسمان و backlight

amin.net

Member
با سلام
اگر ممکن است مرا راهنمایی فرمایید در مورد ساختن آتش بازی در آسمان و ساختن یک backlight زیبا برای یک نوشته.
با تشکر
 

ali3dtech

Member
برای آتیش بازی، اگه Particle Flow بلدی این فایلی که ضمیمه کردم رو ببین، متوجه میشی. (سعی کردم خیلی ساده باشه)
 

پیوست ها

  • Fireworks.rar
    16.2 کیلوبایت · بازدیدها: 13

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام علی جان
اقا اگه حوصله داری و اگه وقت کردی ارتباط بین PF رو اموزش بده
خیلی دوست دارم ببینم چطور یک pf خطی به pf دایره ای تبدیل میشه
قربانت
 

ali3dtech

Member
سلام علی جان
اقا اگه حوصله داری و اگه وقت کردی ارتباط بین pf رو اموزش بده
خیلی دوست دارم ببینم چطور یک pf خطی به pf دایره ای تبدیل میشه
قربانت

من اصلا از سوالت چیزی نفهمیدم...! (منظورت از ارتباط pf چیه؟ و تبدیل pf خطی به دایره ای ینی چی اصلا؟)
اگه جای خاصیش سوال داری بگو اگه بلد بودم حتما جواب میدم.

موفق باشی
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
یعنی چی?
PF مخفف کلمه particle Flow هست دیگه... مگه با pf Source نساختی
منظورم از pf خطی اینه که چطوری یه particle رو توی زمان دلخواه تبدیل به particle دایره ای کردی
یعنی همینی که میره بالا و بعد بووووم
بازم اگه دوست داشتی و وقت داشتی در باره ارتباط operation ها تو PF یه توضیحی بده(operator even)
موفق باشی
 

ali3dtech

Member
یعنی همینی که میره بالا و بعد بووووم
خب اینو بگو...
اگه Speed 02 رو توی Event 02 نگاه کنی، توی تنظیماتش، Direction روی Random 3D هستش و باعث سرعت دادن به ذرات به تمام جهات میشه
همین


بازم اگه دوست داشتی و وقت داشتی در باره ارتباط operation ها تو PF یه توضیحی بده(operator even)

کلا operator های داخل یک Event به ترتیب از بالا به پایین شروع به رخ دادن میشن و در هر لحظه یکیشون کار میکنه.
ینی ترتیب گذاشتن Operator ها داخل هر Event خیلی مهمه و میتونه نتایج متفاوتی داشته باشه.

البته سوالت تقریبا خیلی کلیه...

موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا