سوال در مورد ذرات و دوربین

من یه جلوه برف ار طریق Instancerساختم ،اما وقتی از صحنه رندر میگیرم با یه مشکل مواجه میشم، مشکل من همین ذرات هستن(منظورم از ذرات ، شکلی هست که به ذرات نسبت دادم) به این صورت که ذراتی که نزدیک به دوربین هستن خیلی شفاف و واضح و ذراتی که دورتر از دوربین هستن خیلی ناواضح و کدر هستن.
من میخوام که شکل این ذرات، چه دور و چه نزدیک ، مثل هم باشه(توی رندر).
من چطور میتونم این مشکل رو رفع کنم.
ایا میتونم از Expression برای Camera استفاده کنم؟
اگه این Expression وجود داره، لطفا یه جوری در اختیاره من بزارین.
متشکرم
 

cs_mohsen

Member
خوب برای برف از point استفاده کن چرا بهش شکل نسبت دادی ؟ برفت با جزئیاته و شکل خاصی داره ؟
 
آره، از یه ماده خاص با جزییات استفاده میکنم.مشکل اصلی من توی رندر هست.
فا صله ذرات با دوربین!
شک ندارم که یه Expression برای این کار وجود داره.
اطلاعی داری؟
 

mode

New Member
سلام
من آموزش ساخت برف رو توی سی دی گنومون دیدم
Dynamic-3 از دقیقه 20 به بعد ، ما بین دقیقه 20 تا 40 .
نگاه کن شاید بدردت بخوره . نوع انتخاب ذرات هم مهمه . هر ذره ایی رو نمی شه برای هر کاری استفاده کرد
شاید نوع particle مشکل داشته باشه .
خوش باشی
 
ببینید دوستان
همه این نظراتی که دادین کاملا درست هست
اما بزارین توظیح کاملتری بدم:
این expression که من دارم در به در دنبالش میگردم،یه Script ای هست که رابطه بین موقعیت و جایگاه هر ذره در فضا ، و FocalLength دوربین رو تعریف میکنه.به این صورت که وقتی دوربین داره توی فضا و بین ذرات حرکت میکنه ، FocalLength اون برای ذرات مختلف تغییر کنه و اونها رو در فواصلی که ما میخوایم تعریف کنه تا توی Render با مشکل مواجه نشیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا