سوال درباره فاینال کات پرو

massomeh1

Member
سلام من می خواهم بدانم آیا راهی وجود دارد که فاینال کات پرو روی ویندوز نصب شود مثلا با نرم افزار های شبیه ساز یک سیستم عامل مانند virtualbox می توان کاری کرد که نرم افزار روی ویندوز نصب شود .
و من دنبال آموزش فاینال کات پرو هستم یا کسی که بتواند آنرا به من آموزش دهد.
اگر پی دی اف برای آموزش آن دارید لطفا لینک دانلودش را برایم قرار دهید یا اگر آموزش چندرسانه ای آن به زبان اصلی یا ترجمه شده به فارسی موجود است مرا راهنمایی کنید.یا اگراستادی یا آموزشگاهی را درتهران سراغ دارید لطفا به من آدرس دهید.
 

wild-mans

Member
سلام
همچین کاری میشه ولی ارزش نداره شما یه سیستم عامل مک بخر و این رو روش نصب کن درمورد آموزش هم تاپیک هرکس از میکس و مونتاژ سررشته داره رو یه مطالعه بفرمایی اگه سوالی بود بنده هستم درخدمتتون.
یا حق
 

massomeh1

Member
سوال درباه فاینال کات پرو

سلام من اگر پول خرید یک سیستم مک را داشتم و به آن نیاز داشتم حتما می خریدم اما در حال حاضر پولش را ندارم که اصلا به آن فکر کنم و فقط چون جایی که قرار است کار کنم با سیستم مک و فاینال کات کار میکس و مونتاژ انجام می دهند من درصدد هستم که هرطوری که امکان دارد آنرا روی کامپیوتر فعلی خودم که دارای ویندوز ویستای 64 بیتی است نصب کنم هم آنرا حرفه ای یاد بگیرم.
شما گفتید ارزش ندارد روی ویندوز نصب کنم اما نگفتید چرا منظورم این است که بیشتر توضیح دهیدکه چه تفاوتی بین کار کردن با فاینال کات در ویندوز و کار کردن درسیستم مکیتاش وجود دارد؟اگر امکان دارد کامل توضیح دهید.
درضمن مبحث (هرکی از فیلمسازی سررشته داره) را دیدم بخش آموزش فاینال کات شما را دیدم اگر من آنرا کامل بخوانم و بر روی فاینال کاتی که روی ویندوز نصب می کنم تمرین کنم می توانم به راحتی از عهده کار با فاینال کات ارجینال در سیستم مک بربیایم یانه؟
شمادر انتهای آموزش اینطور بیان کردید:
نقل قول:بالاخره معرفی فاینال کات تموم شد البته یه قسمتهاییش مثل چند دوربینش رو نشد بزارم چون باید حتما ویدئوش رو میزاشتم و ویذئو ها هم که فعلا به دلایل مختلف تعطیلا:cry:.
این قسمتهایی که نگذاشتید چند درصد فاینال کات را به خود اختصاص می دهد؟اگر امکان دارد این قسمتها را هم آموزش دهید و آنرا کامل کنید یا مرا راهنمایی کنید از منبع دیگری برای آموزش این بخشهای باقیمانده استفاده کنم.
ببخشید صحبتم طولانی شد.

 
آخرین ویرایش:

wild-mans

Member
سلام
برادره من شما یه سیستم عامل مک رو می تونی با قیمت خیلی ارزون(29 )هزار تومن تهیه کنی و روی سیستمتون نصب کنی بعدش فاینال کات رو روش نصب کنید.
یا حق
 

massomeh1

Member
سلام شما نوشته مرا فکر کنم سطحی خواندید چون به بقیه آن که درباره دنباله آموزش فاینال کات و نقل قول شما است توجه نکردید و جوابم را ندادید بعد من شنیدم که سیستم عامل مک قابل نصب روی پی سی هم وجود دارد اما فعلا نه حوصله نصبش را دارم نه دوست دارم 29 هزار تومان هزینه کنم شما بفرمایید روی سیستم ویندوز ویستای 64 نصب کنم کارم را می افتد البته نوشته بالا را با دقت بیتشر بخوانید و بعد پاسخ همه قسمتهای آنرا بدهید.مخصوصا این سوال را شما گفتید ارزش ندارد روی ویندوز نصب کنم اما نگفتید چرا منظورم این است که بیشتر توضیح دهیدکه چه تفاوتی بین کار کردن با فاینال کات در ویندوز و کار کردن درسیستم مکیتاش وجود دارد؟اگر امکان دارد کامل توضیح دهید.خیلی متشکرم
 

wild-mans

Member
سلام
ببخشید که بی دقتی کردم.
والا قضیه از این قراره که فاینال کات مثل creativ suite شرکت ادوبه میمونه درواقع شما شاید با هزار مکافات بتونید فاینال کات را امولات کنید ولی باید این رو بدونید که فاینال کات به دلایل زیر اینقدر معروف شده:
1-سیستم تصحیح رنگ نرم افزار به دست نرم افزار قذرتمندی به نام icolor است.
2-سیستم افکت گذاری نرم افزار به دست نرم افزار پرقدرتی به نام motion است.
3-سیستم صدای برنامه متکی به نرم افزار قدرتمند sound track pro است.
4-برای کارهای سه بعدی برنامه نیازمند محصول پرقدرت اپل به نام shake است
5-برای رایت دیسکهای نوری به نرم افزار dvd archtector دارد.

خوب به فرض که شما فاینال کات رو نصب کنید اینها رو که دیگه نمی تونید باهمون قدرتی که توی مک دارن روی ویندوز نصب یا اجرا کنید.
درضمن گل پسر من نوشته شما رو سطحی نگرفتم ولی فکر کردم بدونید که نسخه مک روی pc نصب میشه در ضمن 29 هزار تومن واقعا درمقابل مکینتاش عالیه بازهم میل خودتونه.
یا حق
 

HamidBN

مدیر انجمن فیلمسازی
خانم massomeh1 لطفا در لحن کلامتان دقت لازم را داشته باشین وگرنه دوستان در جواب دادن به سئوالات شما دیگر از خود رغبتی نشان نخواهند داد
 

massomeh1

Member
سلام از توضیح شما متشکرم اما منظورتان از امولات چیست ؟
و دوم اینکه آموزش آنرا ادامه نمی دهید تا کامل شود اگر نه پس لطفا راهنمایی کنید که در کدام سایت یا از چه منبعی می توانم استفاده کنم البته اگر فارسی باشد خیلی خیلی بهتر است.
سوم اینکه شما در مبحث (هرکی از فیلمسازی سررشته داره) فکر می کنید چند درصد آنرا آموزش دادید؟
ببخشید که سوالات من در این مورد تمامی ندارد و ادامه می دهم. اگر این سه تا را جواب دهید شاید دیگر سوالی نداشته باشم. باتشکر
 

wild-mans

Member
سلام
1-امولات یه اصطلاح الکتریکی به معنی شبیه سازی چیزی به چیز دیگه مثل امولاتر pcsx واسه اینکه بازیهای پلی رو روی کامپیوتر اجرا کنه این کاری هم که شما می کنید مثل همینه.
2-درمورد آموزش من خیلی دوست داشتم بچه ها بخوان که ادامش بدم ولی خوب به خاطر اینکه ای شرکت ادوبه بازار ایران رو قبضه کرده کسی طرف این جور نرم افزارها نمیاد حالا من هرچی خودم رو به دیوار بکوبم هم فایده نداره.
3-توی اون قسمت من فقط قابلیتهاش رو گفتم آموزشش خیلی پیچیده تر از این حرفاست من واسه خودم دارم آموزشهای icolor رو دانلود می کنم بعدش نوبت motion میرسه و بعدشsound track بعدش میتونم آموزشهای فاینال کات رو ببینم.

آهان درمورد آموزش فارسی هم دوسه جا رو من دیدم که خصوصی آموزش بدن ولی اونجوریش رو ندیدم البته اگه خدا بخواد قصد دارم از تابستون آموزشها رو زیر نویس کنم.
بازم اگه سوالی بود خوشحال میشم کمک کنم.
یا حق
 

جدیدترین ارسال ها

بالا