سوال : تغییر سایز کاراکتر ریگ شده max

سلام خدمت دوستان .
چطور میشه سایز یه کاراکتر ریگ شده با CAT رو تغییر داد ؟!
یعنی کاراکتر رو کامل ریگ کردیم و میخوایم کوچکتر یا بزرگتر بشه ...
با تشکر .:rose:
 
یعنی 62 نفر این مطلب رو دیدن و جوابی براش وجود نداره !؟!؟
Bobu کجایی پس . بیا یک جوابی بده . حداقل بگو نمیشه ، که من خیالم راحت بشه ...
 

nc_hamid

Member
سلام
شرمنده که من دیر پستت رو دیدم
من با CAT کار نکردم . اما یه تستی زدم جواب داد حالا انشاءالله بچه ها میان جوابای بهتری هم می دن .
تو خود CAT یه Rig Resizer هست که فکر می کنم مشکل داره .
توی یه پستی اصلاح شدش رو گذاشته بود منم اینجا می گذارم تست کن فقط قبلش ویدئوی You Tube رو نگاه کن .
http://www.youtube.com/watch?v=4PuRT6h6fjA
اما یه روش دیگه هم هست من خودم این کارو می کنم اما نمی تونم به قطعیت بگم همیشه جواب می ده یا نه . از یه جایی خوندم اجرا می کنم خودم نرفتم دقیق بررسیش کنم .
اول اینکه نباید هیچ Layer انیمیتی داشته باشی توی حالت Setup Mode باید باشی . با استفاده از CATUnits Ratio می تونی کاراکتر CAT رو کوچک و بزرگ کنی اما می بینی که Mesh ت به هم می ریزه برای اینکه این اتفاق نیفته باید کارای زیر رو انجام بدی :
اول اینکه تو مدیفایر Skin برو به Advanced Parameters و تیک گزینه Always Deform رو بردار ( SliderTime رو فریم صفر باشه) بعد چراغ مدیفایر اسکین رو خاموش کن . کاراکتر ت باید دقیق رو CAT Objectها ست باشه . Pivot مش رو با Pivot جسم CAT Parent یکی کن حالا کاری که باید بکنی اینه که ببینی چه مقدار می خوای کاراکترت کوچک بشه . مثلا اگر می خوای 50% کاراکترت رو کوچک کنی باید مقدار CATUnits Ratio رو نصف کنی و به همون نسبت برای مقادیر دیگه . هم مش و هم CAT رو کوچک کن . دقیقا باید رو هم باشن ( اگه نسبت رو درست بدی و Pivot هات رو هم باشن روی هم قرار می گیرن ) حالا چراغ Skin رو روشن کن و بعد تیک Always Deform رو بزن . یه تست بزن نباید اشکالی به وجود آمده باشه . اگه نفهمیدی این ویدئو رو ببین .
موفق باشی
 
مرسی حمید جان . لطف کردی که جواب دادی:oops:
انشا... که این روش جواب بده . چون دیشب دوباره نشستم کاراکتر رو RIG کردم .
ولی برای بعد ها باز هم به درد میخوره .
باز هم ممنون و متشکر .:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا