Baloot3D
مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام به همگی
دوستان عزیز ، یک سوال دارم . بعد از Tracking کردن یک فیلم و قرار دادنش در محیط Max , باید سایه جسم رو هم که روی محیط تاثیر میزاره داشته باشیم . برای کارهای تک عکس میشه تصویر رو در Background گزاشت و زیر جسم هم یک صفحه با شیدر VrayMtlWrapper . ولی در کارهای تجاری که نیاز هست اجسام 3D در یک فیلم گزاشته بشن ، نیاز زیادی داریم که لایه سایه اجسام رو کاملاً جدا داشته باشیم تا در کامپوزیت نهایی بشه روش مانور داد .
راه دقیق این کار چیه ؟ نرم افزار های مورد استفاده هم Max و موتور رندر هم Vray هست .
ممنون
دوستان عزیز ، یک سوال دارم . بعد از Tracking کردن یک فیلم و قرار دادنش در محیط Max , باید سایه جسم رو هم که روی محیط تاثیر میزاره داشته باشیم . برای کارهای تک عکس میشه تصویر رو در Background گزاشت و زیر جسم هم یک صفحه با شیدر VrayMtlWrapper . ولی در کارهای تجاری که نیاز هست اجسام 3D در یک فیلم گزاشته بشن ، نیاز زیادی داریم که لایه سایه اجسام رو کاملاً جدا داشته باشیم تا در کامپوزیت نهایی بشه روش مانور داد .
راه دقیق این کار چیه ؟ نرم افزار های مورد استفاده هم Max و موتور رندر هم Vray هست .
ممنون