افزونه 1 سوال: اجرای فایل های air بدون نیاز به نصب فریم ورک air در ویندوز

tanzetanz

New Member
سلام.
بعد از ساخت فایل ایر با فلش cs6، اون رو نصب می کنم و کپی فایلهای نصب شده، در هر سیستمی که نرم افزار اداب ایر نصب باشه، مستقیما اجرا میشه.
اما می خوام بدونم چطور میشه بدون نصب اداب ایر، اون نرم اقزار ساخته شده رو اجرا کرد بدون اینکه پیغام خطای عدم نصب ایر رو بده.
خیلی سرچ کردم و به نتیجه نرسیدم اما توی نرم افزارهایی که توی بازار هست چند نمونه دیدم که این کار رو انجام داده بودند.
ممنون
 

armanbm

کاربر VIP
در حال حاظر در سیستم عامل موبایل آندروید و ios میشه اینکار رو کرد. و یک چک باکس ساده در هنگام پابلیش خرجی میشه تعیین کرد که فایل نصبی Air رو خودش توی فایل نصبی نرم افزارتون رو میده. البته اینکار حدود 8 مگابایت به حجم فایلتون اضافه میکنه.
 

tanzetanz

New Member
ممنونم ولی سوالم این بود که آیا روی پی سی هم میشه این کار رو کرد یا نه؟
یک نرم افزار دیدم به اسم "پنج دری" که مربوط به شیراز بود، این نرم افزار بدون اینکه ایر روی سیستم نصب باشه اجرا میشد. و یک سری فایلهای مربوط به نصب ایر هم روی دیسک بود که احتمالا به طور خودکار اونها رو توی سیستم فعال میکرد.
با این حال بعد از اجرای این برنامه بازهم نرم افزارهای دیگه ی ساخته شده با ایر اجرا نمی شدن, یعنی این نرم افزار اگر هم ایر رو خودکار نصب میکرده، ولی یک نصب کامل نبوده!

آیا کسی میدونه چطور میشه به یه شکلی این کار رو انجام داد؟
 
آخرین ویرایش:

triton

کاربر فعال
این امکان چند سال پیش، هم در Flash Professional و هم در Flash builder قرار گرفته. فقط هنگام خروجی باید گزینه مربوط به آن را انتخاب، و خروجی از برنامه را بگیری. من از Flash CC و CS6 ، و Flash builder 4.6 و 4.7 استفاده می کنم و الان روی سیستم نصب هستند و همگی این امکان را دارند و از نسخه های قبلی اصلا خبر ندارم.
 
حالا چرا حتما باید خروجیتون تو ایر باز شه مگه swf باشه که راحتترین با خروجی exe چرا نمیگیرین. که به هیچ نرم افزاری نیاز نداره.
 

triton

کاربر فعال
چون در Flash CC دیگر این امکان وجود نداره (خروجی EXE) و در نتیجه در نسخه های بعدی هم نخواهد بود. منطقی هم هست، چون exe باید بر روی کامپیوتر حتما اجرا بشه و نباید محدودیت های swf را همراه خودش داشته باشد (محدودیت های امنیتی) و از طرف دیگه امکانات بیشتری هم در اختیار توسعه دهنده می گذاره مثلا کار با پایگاه داده برای ذخیره اطلاعات زیاد و خیلی چیزهای دیگه ... در کل برای ساخت سی دی های چند رسانه ای نمیشه تکنولوژی Air را با تکنولوژی swf معمولی مقایسه کرد و من خودم از همون Adobe Air 2.0 تا حالا تمامی سفارشات چندرسانه ای را با Air می دهم البته قبل از این حالت پرتابل یک برنامه واسط برای نصب ادوب ایر طراحی کرده بودم و حالا که دیگر خیلی راحت شده و نیاز به اینگونه برنامه ها نیست.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا