irmozayede

New Member
بسب.jpg

چجوری توی مزایده شرکت کنم ؟
شما باید اول از همه به ارگانی که مزایده گذاشته مراجعه کنید، از خودرو مورد نظر بازدید کنید و اگه همه شرایط اوکی بود برای شرکت باید 10 درصد مبلغ پایه رو به ارگانی که مزایده گذاشته بدید تا بتونید توی مزایده خودرو شرکت کنید.
2. مزایده چجوری برگزار میشه ؟
مزایده به 2 صورت برگزار میشه، یا به صورت پاکت، که شما قیمت پیشنهادی خودتون رو داخل پاکت مینویسد و تحویل میدید و تا روز باز کردن پاکت و مشخص شده برنده صبر میکنید یا اینکه به صورت کلامی و چوب زنی برگزار میشه که همه افراد شرکت کننده در یک ساعت مشخص حضور دارند و قیمت پیشنهادی خودشون رو اعلام میکنند که همون روز میبینید چه شخصی با چه قیمیتی برنده خودرو میشه.
3. خودرو ها برای چه کسانی هستند؟
خودرو های مزایده ای میتونه برای یک ارگان دولتی مثل شهرداری ها باشه که قصد فروش رو دارند ، میتونه برای یک بانک باشه که رئیس جدید از ماشین خوشش نمیاد یا بنا به هرعلتی میخواد اقدام به فروش اون خودرو کنه، میتونه برای اجرای احکام و اجرای اسناد باشه که بنا به هر علتی شخص یک بدهی داره و باید بدهیش رو بده دولت ماشین رو ضبط میکنه و به مزایده میزاره تا طلب اون شخص رو پرداخت کنه.
4. این قیمت هارو کی میزاره؟
این قیمت ها قیمت پایه هستند که باتوجه به قیمت کارخونه خودرو ، شرایط خودرو و شرایط که توی بازار هست تعیین میشند و توسط کارشناس رسمی برررسی و کارشناسی میشن و اعلام میشن
5. از مزایده خودرو بخرم ارزون تر درمیاد؟
بله معمولا کارشناس قیمت پایه رو ارزون اعلام میکنن که افراد ترغیب بشن برای خرید خودرو برای همین در مزایده خودرو شاهد قیمت پایین خودرو ها خواهیم بود و افرادی که از مزایده خرید میکنن هدف اصلی اون ها پایین تر خریدن از بازاره.
6. فقط خودرو سواری رو به مزایده میگذارند؟
خیر هر خودرویی که بخواهید از جمله سواری، سنگین، وانت و پیکاپ، ماشین آلات،موتور سیکلت و... به مزایده گذاشته میشه.
7. توی کدوم شهر ها مزایده میزارن؟
هر شهری که فکرشو بکنید ممکنه مزایده بزاره بستگی به ارگان و نوع خودرو ها داره اما مرکز استان ها بیشتر مزایده میزارن و شهر های پر جمعیت
8. این 10 درصد پایه رو که واریز کنیم کی برمیگردونند؟
اگه واریزی شما به صورت چک بانکی تضمینی باشه پایان مزایده بهتون برمیگردونند و اگه به صورت فیش واریزی باشه از یک هفته تا یک ماه طول میکشه بهتون برگردونند و خب بستگی به ارگان مزایده گذار داره.
9. برنده بشم خودرو رو کی بهم میدن؟
پس از اینکه برنده شدید، 5 روز یا یک هفته یا یک ماه (بستگی به ارگان مزایده گذار داره ) فرصت دارید که تسویه کنید و بعد از تسویه معمولا یک هفته ای کاراشو میتونید انجام بدید.
10. خودرو های مزایده ای سند دارند؟
بله مثلا همه ی خودرو های عادی سند دارند و قابل خرید فروش هستند.
11. خودرو هار و میشه ببینیم؟
بله شما چند روز قبل از روز مزایده باید بازدید از خودرو رو انجام بدید و شرایط خودرو رو ببینید اگه همه مزایده ماشین چیز درست بود روز مزایدهدر مزایده خودرو شرکت میکنید.
12. امکان داره سرم رو کلاه بزارن؟
خیر طرف حساب شما ارگان دولتی هست و شما با شخص طرف حساب نیستید و روز مزایده نمایندگان سازمان بازرسی، دادگستری و سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور دارند.
13. از خودرو های مزایده تصویر و عکس هست؟
خیر از خودرو های مزایده عکسی انتشار داده نمیشه و باید حضوری بازدید کنید.
14. میتونم توی مزایده خودرو یک شهر دیگه شرکت کنم؟
بله هر ارگانی مزایده گذاشته هر شهر میتونید شرکت کنید
15. همه میتونند توی مزایده شرکت کنند؟
بله مزایده برای عموم آزاده.
16. آدرس مزایده ها کجاست؟
شما برای دیدن اطلاعات مزایده ها میتونید هر روز روزنامه بخرید یا سایت های ارگان ها رو چک کنید تا به صورت رایگان به اطلاعات مزایده ها دسترسی داشته باشید، ما این اطلاعات رو جمع آوری کردیم تا کار شما راحت بشه و همه ی این اطلاعات مزایده ها داخل سایت موجوده ، شما برای دیدن اطلاعات باید مشترک سایت بشید، طی مدتی که اشتراک تهیه میکنید اطلاعات مزایده ها براتون داخل سایت باز میشه میتونید ببنید.
17. چگونه اشتراک تهیه کنم؟
داخل سایت روی هر آگهی بزنید بیاید بخش پایین نوشته خرید اشتراک روی بزنید مدت اشتراک هارو براتون میاره از اون بخش میتونید اشتراک خودتون رو تهیه کنید و دیگه راحت اطلاعات مزایده های خودرو رو ببینید
وبسایت : https://irmozayede.com

 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا