سهم گوگل در بازار جست‌وجو صعود كرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
603c07243a7559ff32171e5c7f7d779b.jpg

بر اساس آمار كاربران اینترنت در آمریكا در ماه اكتبر سال جاری دو درصد كمتر جست‌وجو كردند اما برای انجام جست‌وجو در اغلب موارد از گوگل استفاده كردند.
بر اساس این آمار، كل شمار جست‌وجوهای كاربران آمریكایی با دو درصد كاهش به ‌٧٨/٧ میلیارد تقاضای جست‌وجو رسید و سهم گوگل با ‌١/٨ درصد افزایش به ‌٧٦/٤ میلیارد جست‌وجو در این ماه رسید كه در نتیجه سهم این شركت از بازار جست‌وجو را به ‌٢/٦١ درصد رساند.
جست‌وجو كسب و كار پرمنفعتی برای گوگل است كه تبلیغات متنی بر مبنای تقاضاهای جست‌وجو نمایش می‌دهد. یاهو و مایكروسافت به‌خصوص در تلاشند تا حد امكان سهم خود را به گوگل نزدیك كنند اما تاكنون موفقیتی نداشته‌اند.
سهم یاهو در بازار جست‌وجو ‌١٢ درصد كاهش سالانه یافته و به ‌٣١/١ میلیارد رسید و سهم مایكروسافت نیز با ‌١٩ درصد كاهش سالانه به ‌٨٩ میلیون رسید.
در ماه سپتامبر هر سه شركت اینترنتی تقاضاهای جست‌وجوی بیش‌تری در آمریكا داشتند و در طی آن ماه گوگل پاسخگوی ‌٨٣/٤ میلیارد، یاهو ‌٤٦/١ میلیارد و مایكروسافت ‌٩٥ میلیون تقاضای جست‌وجو شد.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا