سلامی دوباره و یک عکس از ما

MayaMana

Banned
خدمت همه 3ِD کارهای خفن سلام

با اجازه شما میخوام ه یک چند تا کار نا قابل رو که 1 سال پیش انجام دادم و البته دور از جون ایراد هم داره براتون بدم و از نظریات ارزشمندتون استفاده ببرم..... قبلا" توی دو تا پیغام بود حالا گذاشتم کنا ر هم که مثلا بهتر بشه :wink:

یک چیز دیگه راجع به عکسهای دو تای آخر ... Background جهت تست IBI توی( RFM ( renderman for maya بوده و جنبه production نداره فقط یک تست ...

بازم خواهش میکنم اون topic دوم ( RAT ) رو یک نگاهی بندازید شاید فرجی شد.:D
 

پیوست ها

  • Column_Top2.jpg
    Column_Top2.jpg
    167.8 کیلوبایت · بازدیدها: 29
  • Column_Top1.jpg
    Column_Top1.jpg
    39.1 کیلوبایت · بازدیدها: 18
  • 1.jpg
    1.jpg
    66.7 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • 2.jpg
    2.jpg
    79.5 کیلوبایت · بازدیدها: 6
آخرین ویرایش:

pouyaz123

Member
مدلش بد نیست
تکسچرش اگهprocedural هست خوب در اوردی
رندرش خیلی خوبه
 

MayaMana

Banned
سلام

بله مدلش اونطوری که توی ZBRUSH کار کردم نشد علتشم این بود که 1 سال پیش بنده زیاد uv خوبی برای سر دیو روی ستون انجام ندادم ..... بعد که با zMAPPER ، تونستم Displacement رو Export کنم به Maya دیگه اینطوری شد

Texture اون procedural نیست بلکه عکس واقعی از نوعی سنگه که من توی photoshop اون رو به طوری که wrap کردم تا آماده باشه

و ممنونم از نظرت
 

MayaMana

Banned
بله منظورم Normal Map بود
با Displacement EXporter اینکارو کردم


نظرت در مورد یک کاره دیگه من چیه ...
با Render Man for Maya رندر شده و عکس پشت فقط جهت تست IBI بوده...
 
آخرین ویرایش:

MayaMana

Banned
بجه ها .... وقتی می بینم کارهای من رو که اشکال هم کم نداره با استقبال می پذیرید و نظرتون رو میگید روحیه میگیرم ...شما خیلی با محبت هستید ...:)
بازم ممنون از محبتتون .
 

MayaMana

Banned
ممنونم از نظرتون..
بله حق با شماست
چون اون عکسهای Background همونطوری که توی topic اولم گفتم جهت تست بوده (Image based illumination) بوده
 

جدیدترین ارسال ها

بالا