سفرهای هوایی همیشه با لذت های فراوان همراه بوده است. سفر بر فراز آسمان ها و دیدن شهرهایی که از دور شبیه به قوطی کبریت هستند، شیرینی سفر را دوچندان خواهد کرد. اولین قدم برای لذت بردن از سفرهای هوایی خرید بلیط هواپیما است. با خرید بلیط هواپیما می توانید به راحتی هرچه تمام تر آرزوی برادران رایت را در دست داشته باشید. اگر مایلید در سفرهای هوایی سفری بدون دغدغه را تجربه نمایید در این مطلب با سایت تیک بان همراه باشید. سایت تیک بان در این مطلب عناوینی را عنوان می کند که شیرینی سفرهای هوایی را چندین برابر می کند.

ایمن ترین جای هواپیما را انتخاب کنید

اگر می خواهید در سفرهای هوایی احساس امنیت بیشتری کنید، بهترین گزینه در هنگام خرید بلیط هواپیما قسمت انتهایی این وسیله نقلیه است. توجه داشته باشید، در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید جای نشستن هنگام پرواز را خودتان انتخاب نمایید.

همراه داشتن وسایل ضروری
در برخی از مواقع داشتن چند وسیل همراه ضروری می تواند به کیفیت سفرهای هوایی شما بیفزاید. مسافران می توانند وسایلی مانند عینک آفتابی، آب معدنی داروهای مورد نیاز و کرم مرطوب کننده را در ساکی کوچک به همراه داشته باشید.

انتخاب جایی مناسب
اگر از شلوغی های راهرو هواپیما در امان نیستید می توانید به آسانی هرچه تمام تر صندلی های کنار پنجره را انتخاب نمایید. اما توجه کنید اگر فوبیای پرواز دارید و یا آب و هوای سردی بر آسمان حکم فرماست کنار پنجره هواپیما اذیت خواهید شد.

سرگرمی شوید

در سفرهای طولانی حتما وسایل سرگرم کننده بدون صدا را با خود به همراه داشته باشید. این وسایل می تواند شما را در پروازهای طولانی سرگرم کند. وسایل سرگرمی مثل کتاب، تبلت، لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل، روزنامه و بازی های دستی می تواند کیفیت سفر شما را افزایش دهد.

صبح و شب بهترین زمان سفر است

بهترین بازه زمانی که می توانید در آن به سفرهای هوایی بپردازید، صبح و شب است. در این بازه زمانی اگر خرید بلیط هواپیما را انجام دهید، هزینه های بسیار کمتری را پرداخت خواهید کرد.


11111


نظافت را رعایت کنید

هر چقدر در سفرهای هوایی نظافت را رعایت کنید، برای خودتان بهتر است. بسیاری از افراد رد سفرهای طولانی بر اثر بی نظافتی سایر مسافران اذیت می شوند. اگر نظافت رعایت شود، لذت سفر برای سایر مسافرین کمتر می شود.

سیگار کشیدن ممنوع

اگر سیگاری هستید، در بازه زمانی پرواز سیگار کشیدن را فراموش کنید. سیگار کشیدن در طول پرواز می تواند باعث مزاحمت سایر مسافرین شود. با نکشیدن سیگار از دست سر و صداهای دیگر افراد در امان باشید.

سیستم تهویه هوا می تواند کارساز باشد

اگر مایلید تا در سفر از دست هوای نامطبوع در امان باشید، سیستم تهویه هوا در بالای صندلی خود را خاموش نکنید. این کار می تواند شما را از دست ویروس ها در امان نگه دارد. "فن یا هواکش، به عنوان یکی از اجزای مهم هواساز جهت جابجایی و جریان هوا در هواپیما به کار می‌رود. بسته به نوع هواساز، امکان تعبیهٔ فن و هواکش‌های مختلفی از جمله محوری، سانتریفوژ، فولی و… وجود دارد." (منبع)

کافئین ننوشید

یکی از بهترین نوشیدنی ها در سفرهای هوایی آب است. خوردن نوشیدنی های کافئین دار می تواند در سیستم گوارشی و هوشی شما اختلال ایجاد شود. لذا خوردن نوشیدنی های کافئین دار در پرواز را فراموش کنید.

لباس گرم فراموش نشود

سفرهای زمستانی ممکن است همراه با سرما باشد. در این مواقع حتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشید. لباس گرم می تواند شیرینی سفر شما را دو چندان کند.

کودکان را دریابید

در سفرهای هوایی حتما وسایل مورد نیاز کودکان را با خود به همراه داشته باشید. کودکان در برخی از موارد بهانه گیری می کند که می تواند از کیفیت سفر شما بکاهد.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

یکی دیگر از کارهایی که می تواند به کیفیت سفر بیافزاید، خرید آنلاین بلیط هواپیما است. برای آشنایی بیشتر با تکنیک های سفر با بلیط هواپیما به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های بلیط هواپیما در زمینه ارائه بلیط هواپیما هستند. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما است که با بیش از 900 ایرلاین داخلی و بین المللی همکاری می نماید. بلیط هواپیما ارزان خود را از سایت تیک بان بخواهید. این سایت فروش بلیط هواپیما گارانتی نازلترین قیمت بلیط هواپیما را به متقاضیان خود ارائه می دهد. برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت tikban را جستجو نمایید. پندار آنلاین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا