سری کامل گلکسی تب اس سامسونگ

blue.s5

Member
در این پست قصد داریم بحثی راه بیاندازیم در مورد انواع گلکسی تب اس های سامسونگ، اینکه چند مدل گلکسی تب اس وجود دارد، نام این مدل ها چیست، چه خصوصیاتی دارند و غیره.
گلکسی تب اس سامسونگ را می توانیم به دو دسته ی 10.5 و 8.4 اینچی تقسیم می شود:

  1. SM-T800 , SM-T805
  2. SM-T700 , SM-T705
دسته اول گلکسی تب اس 10.5 اینچی هست و دسته دوم گلکسی تب اس 8.4 اینچی.
تبلت 10.5 اینچی SM-T800 و تبلت 8.4 اینچی SM-T700، دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای هستند و تبلت SM-T805 با 10.5 اینچ سایزو SM-T705 با 8.4 اینچ سایز از مدل های سیم کارت خور هستند که البته از شبکه اینترنت پرسرعت 4G هم پشتیبانی می کنند.. این چهار مدل اصلی از انواع گلکسی Tab Sهستند.
34083419897276081416.jpg

سامسونگ در این مدل از حسگر اثرانگشت اسفاده کرده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در دکمه فیزیکی Home این تبلت‌ها این حسگر قرار گرفته، تا بتوان با کشیدن انگشت روی این دکمه، قفل گوشی را باز یا از آن به جای رمز عبور در بعضی از سرویس‌ها استفاده کرد.
تکنولوژی دیگری درسری تب اس سامسونگ به چشم می خورد استفاده از صفحه نمایش AMOLED است. این صفحه نمایش با رزولوشن 2560*1600 پیکسل هستند.
هدف استفاده از این گونه صفحه نمایش مشاهده فیلم با کیفیت بالاست همچنین تراکم پیکسلی بالای آن باعث می شودتا در هنگام مطالعه ووب گردی چشممان دچار خستگی نشود.
دوربین اصلی این تبلت ها ۸ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED و وب کم آن ۲.۱ مگاپیکسلی است.
نکته ای که در مورد اسپیکرها بایستی بدانید این است که در هر دو مدل اسپیکرهادر جایی قرار داده شده است که دست روی آن‌ها قرار نمی گیرد و صدا به خوبی پخش می شود. این اسپیکرها قابلیت پخش صدای استریو را دارند.
80943542918248866763.png



هر دو تبلت ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچ Tab S تنها ۶.۶ میلی‌متر ضخامت دارند. سبک بودن و باریک بودن این تبلت ها از نمونه های مثال زدنی برای تبلتی باکیفیت است بدنه آن از پلاستیک مقاومی با با طرح نقطه ای در پشت، نشان دهنده کیفیت و زیبایی ظاهری آن است، که سامسونگ به وجود این خصوصیت در این تبلت ها افتخار می کند.
مسلما مهم‌ترین پیشرفت دستگاه T800 نسبت به نمونه‌های پیشین، استفاده از صفحه‌نمایش بزرگی از نوع Super AMOLED و رزولوشن بسیار بالا بوده است.
گلکسی تب اس ۸.۴ اینچی به باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و تب اس ۱۰.۵ اینچی به باتری ۷۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اندکه در نوع خود دارای عملکرد خوبی میاشد.
حافظه داخلی این تبلت ها 16 گیگابایت اعلام شده که قابل افزایش تا 64 گیگابایت توسط شایر micro SD امکان پذیر می باشد.
سامسونگ برای این سری از تبلت های خود رنگ های متنوعی از جمله سفید، مشکی و برنزی برگزیده است.
از امکانات دیگه ای که می توان برای این تبلت ها نام برد، قطب نما ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش و مجاورت نور محیط است.
گلکسی تب S های سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید 4.2 هستند.


منبع : انواع مدل های تبلت Galaxt tab S Samsung
 

جدیدترین ارسال ها

بالا