سری پنجم از آموزش های فتوشاپ (در مجموع 300 آموزش )

passerby

Active Member
سری پنجم از آموزش های فتوشاپ با 35 ترفند زیبا در دسترس شما خوانندگان همیشگی سایت قرار گرفت . این مجموعه شامل 145 صفحه و با حجم 6 مگابایت در سایت بروزرسانی گردید. شما می توانید با نظرات خود ما را در انجام این مهم یاری رسانید .
همچنین خبر دیگر این که مجموعه ششم نیز آماده بروزرسانی شده است. البته کمی ویرایش و ایرادات نهایی کار باقی مانده است . که آن نیز تا پایان همین ماه حل خواهید شد .
part%20five.jpg


tavajoh.png
نکته ای که باید در این مجموعه مورد توجه قرار داد این است که این مجموعه ادامه مجموعه های قبلی است و کسانی که به اصطلاح مبتدی محسوب می گردند شاید توان انجام این ترفند ها را نداشته باشند . بنابراین به شما توصیه می کنم برای آموزش این بخش سایر بخش ها را نیز فرا گیرید . مجموعه اول و دوم و سوم نیز در همین پست قرار دارد .در ضمن در مجموعه سری ششم سعی بر این شده که افکت گذاری در نوشته و متن آموزش داده شود.
Pool.png
رایگان
dl.png
دانلود کتاب الکترونیک
Pass.png
رمزعبور ندارد
home.png
منبع :.وبسایت بنویس



.:. ویرایش شده توسط عرفان .:.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Erfan

Active Member
دوست عزیز جناب passerby :
قرار دادن آموزش در قسمت آموزش ها یک آداب خاصی دارد که شما آموزش مورد نظر رو میذارید برای دانلود یا دیدن که عموم از اون استفاده کنند، قرار دادن لینک مستقیم به وب سایت خلاف قوانین است، معرفی کردن یک منبع فکر میکنم کفایت میکند.

موفق باشید
:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا