سریع ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

atiyecontent

New Member
سریع ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق Express Entry است. Express Entry اکثر برنامه ها را در مدت شش ماه یا کمتر پردازش می کند. مهاجرت اکسپرس انتری به کانادا برای نیروی کار ماهر خارجی، بازرگانان و فارغ التحصیلان با توانایی انگلیسی و یا فرانسه مناسب است. افراد در هر سنی می توانند کاندید شوند، اما اولویت نیروی کار ماهر جوان تر است که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند.

یک فرد ممکن است از طریق نیروی کار ماهر فدرال یا شاخه تجربه کانادایی واجد شرایط شود. داوطلبان بر اساس تحصیلات، سوابق شغلی و سایر مشخصات شخصی خود نمره (از 1200 امتیاز) کسب می کنند و در مقایسه با سایر نامزدها، تحت عنوان سیستم جامع رتبه بندی (CRS) رتبه بندی می شوند.
هنگامی که قرعه کشی مخزن Express Entry انجام می شود، از داوطلبان دارای امتیاز بالاتر دعوت می شود که برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.
داوطلبان در حالی که در این pool هستند می توانند با ثبت امتیاز بالاتر از طریق به عنوان مثال شرکت مجدد در آزمون زبان و کسب امتیاز بالاتر یا کسب تجربه بیشتر در شغل خود، برای افزایش امتیاز CRS و در نتیجه بالا بردن رتبه بندی خود تلاش کنند.

علاوه بر این، یک متقاضی می تواند از طریق یکی از چند شاخه برنامه نامزدهای استانی (PNP) مطابق با Express Entry، یک پیشنهاد شغلی یا نامزدی استانی (Provincial Nominaton) را به دست آورد. نامزدی استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا منجر به اعطای 600 امتیاز CRS اضافی به داوطلب می شود. با کسب این امتیاز از وی دعوت می شود تا برای ارسال مدارک تکمیلی کسب اقامت اقدام کند.
هر سوالی در مورد مهاجرت کاری کانادا، سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت تحصیلی کانادا و کشورهای دیگر داشتید ازم بپرسید.
 

zahra98098

New Member
دوست عزیز، موسسه مهاجرتی میرداماد یکی از جاهاییه که بهت می‌تونه توی مسیر مهاجرتت کمک کنه. آخه اونا تخصص دارن تو مسائل مهاجرتی و ویزا و اینا. بیشتر از همه، به عنوان دوستانه بهت اطمینان می‌دن که تو درست راهی که می‌خوای بری. از تجربیات افرادی که از خدمات این موسسه استفاده کردن خیلی خوبه. پس اگه تصمیم به مهاجرت داری و به دنبال کمکی معتبر و موثر هستی، باهاشون تماس بگیر. منم برات آرزوی موفقیت می‌کنم!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا