سرويس Adsl چه شبكه اي پيشنهاد ميكنين؟

Araz.Sh

Member
من شاتل رو پیشنهاد میکنم!!!هر چند خودم 2/3ماه ازش استفاده کردم اما از شرکت هایی که دوستان دیگه گرفته بودن خیلی خلی بهتر بود...پارس آنلاین هم قیمت خون بابا و عمه و دایی:دی رو گذاشته سرویس هاشم زیاد جالب نیستن!
 

vatanmusic

Well-Known Member
سلام سپی جون

به نظر من اگه از صبانت استفاده کنی خیلی بهت نفع داره ...
من داداشم سره کارش از پارس انلاین استفاده میکنه ولی به خاطر اینکه سرعت رو شیر میگنه اصلا از سرعت دانلودش راضی نیست ..
ولی خونه که ما صبانت داریم (البته مشهد تهران رو نمیدونم ) راضیه ... .

تازه خوبیه دیگه صبانت اینه که ساعت 3 شب به بعد دانلود رایگان (من خودم لیت دانلودم رو میزارم تو Flashget بعد تنظیم کردم که ساعت 3 روشن شه و خودکار شروع به دانلود کنه و صبح که پا میشم همرو گرفته) !!!

این بود از خوبیهاش تاره سرعت دانلود بالایی هم داره ...

چه جوري سيستم را تنظيم كردي كه ساعت 3 خودش روشن ميشه
 

farhad_s5

Member
دوستان شاتل متاسفانه منطقه ي ما رو پوشش نميده!!!!

داتك و سپنتا هم قيمتاشون حدودا شبيه به هم هست و من سپنتا رو بيشتر مي پسندم به خاطر جوايزي كه ميده!!!

ولي يكي از دوستان از صبا زياد خوب نگفت و باعث شد من يه ذره شك كنم در مورد صبا نت!!!

اگه ميشه من رو راهنمايي كنيد
 

farhad_s5

Member
يه مطلب جالب در مورد صبانت پيدا كردم! نظرتون چيه؟

قصه بي توجهي شرکت هاي سرويس دهنده اينترنت در ايران به مشکلات مشترکانشان يک قصه پرغصه است و متاسفانه مشکل يکي دو شرکت هم نيست. متاسفانه اکثر اين ISP ها در زمان دريافت هزينه خدماتي که اغلب هم به درستي ارائه نمي شود به خوبي عمل مي کنند ولي وقتي که مشکلي پيش مي آيد براي حل آن حاضر نيستند به خود زحمت چنداني بدهند.
بد نيست نمونه اي از سرويس دهي يکي از اين به اصطلاح ISP ها را با هم مرور کنيم تا بيشتر به عمق مشکل پي ببريم.

* مشکل داري؟
ويندوزت را عوض کن! شنبه 22 تير ماه بعد ازظهر زماني که براي استفاده از اينترنت پرسرعت شرکت "ص" که از طريق نماينده اش شرکت .... خريداري کرده ام پشت دستگاه مي نشينم متوجه مي شوم که اتصال به هيچ وجه ممکن نيست. مودم و رايانه و اتصالات دستگاه را بررسي مي کنم و متوجه مي شوم که اشکال از من نيست.
به شماره پشتيباني 24 ساعته ! اين شرکت زنگ مي زنم و بعد از آنکه دهها بار بوق اشغال را مي شنوم و در يک مورد هم بيش از 15 دقيقه پشت خط صداي بوق انتظار را تحمل مي کنم فردي که گوشي را بر مي دارد به من مي گويد بايد مودم را reset کنم. مودم من قديمي است و دکمه ريست ندارد. ناچار به توصيه وي مودم را از نو نصب کرده و تمامي تنظيمات را از نو وارد مي کنم. باز هم مشکل برطرف نمي شود. دوباره با هزار گرفتاري موفق مي شوم با يکي از آقايان پشتيباني تماس بگيرم . طرف مي گويد اشکال از ويندوز شماست وبايد از نو نصب کنيد! وقتي که با عصبانيت به وي اعتراض مي کنم که طوري به من جواب بدهد که احساس نکنم به عقل و شعورم توهين شده مي گويد بعد از ظهر ناگهان همه Port هاي ما پر شد و باگي در سيستم افتاد که در حال رفع آن هستيم. او به من قول مي دهد روز يکشنبه 23 تير ماه همه مشکلات حل شده باشد.

* به ما ربطي ندارد!
روز 23 تير ماه فرا مي رسد و هيچ مشکلي حل نمي شود. حدود ظهر به نمايندگي شرکت "ص"،شرکت ... که از طريق آنها مشترک شده ام زنگ مي زنم و مديريت شرکت مي گويد در كشور مشکل پهناي باند به وجود آمده و برخي شرکت هاي خارجي به علت فشارهايي که به آنها وارد شده پهناي باندي که تعهد کرده بودند را به ايران نفروخته اند و ما به زودي اين مشکل را حل مي کنيم.
شب مي شود وباز هم مشکل حل نشده و هر بار در زمان تلاش براي اتصال error هاي عجيب و غريبي مشاهده مي کنم. به پشتيباني 24 ساعته زنگ مي زنم و بعد از اصرار من راضي مي شوند مشکل خرابي من را ثبت کنند و آن را پيگيري کنند. در همان زمان شماره هاي رسيدگي به شکايات شرکت ص را هم بعد از خواهش و تمناي فراوان دريافت مي کنم.
فردا صبح (دو شنبه 24 تيرماه) به شماره ها زنگ مي زنم که البته اشتباه بودند ولي بالاخره فردي که قرار است به اين مساله رسيدگي کند را پيدا مي کنم. شخص مورد نظر وقتي مشکل را مي شنود با بي حوصلگي مي گويد مشکل شما در سيستم ثبت شده و در حال بررسي هستيم. وقتي مي گويم دو روز است که مشکل داريم و کسي احساس مسئوليت نمي کند با بي ادبي مي گويد من نمي دانم چرا مشترکان ما همه اين طوري هستند و مشکل شما به ما ربطي ندارد و بايد از طريق نمايندگي ما پيگيري کنيد. به او مي گويم از شما تشکر مي کنم که اين قدر براي حل مشکلات مشتريانتان تلاش مي کنيد! بعد هم گوشي را مي گذارم تا بيشتر از اين اعصابم خراب نشود!


* از جاي ديگري اينترنت بگير!
وقتي مي بينم تلفن زدن چاره کار نيست به طور حضوري به محل شرکت "ص" مراجعه مي کنم. البته آدرسي که در سايت اين شرکت موجود است تنها دفتر فروش آن است. فردي که پشت ميز نشسته وقتي شکايت من را مي شنود همان حرف هاي قديمي را تحويلم مي دهد که مشکل در حال بررسي است و بايد منتظر بماني. وقتي مي گويم دو روز است خطم قطع است و شما بايد به من خسارت بدهيد مي گويد: دو روز خطت قطع باشد که آسمان به زمين نمي آيد. دوست نداري برو از جاي ديگري اينترنت بگير. با خودم فکر مي کنم که اين آقا هم ظاهرا اينترنت را يک کالاي لوکس مي داند که بود و نبودش خيلي مهم نيست. احتمالا از نظر ايشان من ماهي 20 هزار تومن به شرکت "ص" پرداخت مي کنم ، چون روش ديگري براي تلف کردن پول هايم سراغ ندارم! به اين نتيجه مي رسم که اعتراض کردن فايده اي ندارد و بايد مشکل را به طور اساسي حل کنم.
براي همين دست به قلم مي شوم. در حين نوشتن اين مطلب فردي که مدعي است از شرکت "ص" زنگ زده مي گويد بعد از ظهر براي حل مشکل حتما به طور حضوري مراجعه خواهد کرد. ولي من که ديگر اميدي به رسيدگي اين شرکت بي مسئوليت ندارم با حذف نام آنها و نمايندگيشان از مقاله ام آن را منتشر مي کنم. من که بعيد مي دانم بعد از ظهر امروز هم مشکل من حل شود و احتمالا فردا همه کاسه کوزه ها سر مخابرات و مراکز مخابراتي خراب خواهد شد!
* نام اين شرکت و اشخاص اشاره شده به آنها در اين مطلب محفوظ است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد .

منبع : هموطن
 

macroflash

Active Member
والا من فکر میکنم صبانت از همه یهتر باشه...www.sabanet.ir توی تست سرعت هم مقام اول آورده بین شرکت های ایرانی
 

*Aryan*

Member
با سلام به همه دوستان

من حدود 2 سال هست که از اينترنتADSL +2 شاتل استفاده می کنم برای خونه.سرعتم 320 Kbps دانلود و 192Kbps آپلودش هست.و ترافيک من 25گيگابايت روز و نامحدود 12 تا 6 صبح هست و چند تا خصوصيت که برای من مهم بود رو فقط شاتل داشت.
هرگز از طرف شاتل مشکلی نداشتم. اون اولها چند بار ديدم که دی سی دارم اونقدر سريش مرکز مخابرات شدم که تمام خط تلفنم رو يک بيچاره از مخابرات اومد و چک کرد و 5-4-3 بار هم برق مخابرات محل رفت و علتش اين بود که مرکز مخابرات ميگفت وقتی برقمون ميره موتور برقمون فقط مکالمه رو ساپورت می کنه که اينم جديدا که ايران برق ميره ديگه درست شده و اصلا قطعی ندارم و برای من که نياز مهمی دارم که اصلا دی سی نشم مثل تريد و ... بهترين در ايران شاتل بوده.
فقط يک عيب داره که صبح ها که شرکتها هم خط منو شر هستن کار می کنن سرعت داونلود کمتر ميشه که از ظهر معمولا بين 33 تا 40 هست برای تورنت فايل ها.
جديدا خواستم تغير آرت بدم به اکو 512 شاتل که فقط 18500 تومان هست با ماهی 2 گيگ ترافيک .اما فقط برای شرکتم می تونم و برای خونه نمیشه يا بايد 128 بشم يا به همين 320 قديمی راضی باشم.قديم اين قانون ارتجاعی نبود!
خوبيش اينه که وقتی ايران هستم و وقتی خارج از ايران مثلا در پلتاک که آنلاين ميشم ، همه با شاتل هم که آنلاين میشم فکر میکنن هنوز خارج از ايرانم:eek:

شرکت شاتل به مشترکينش يک کارت طلايي ميده که اگه من اونو به شما بدم برای شروع سرويس 10% به هر دومون تخفيف میده و اگر خواستيد پی ام بدين تا شماره سريال بهتون بدم تا تخفيف بگيريد فقط اگه 100% خواستيد بگيريد پی ام بديد چون حسش نيست هی کارت آتيش بزنم. کارت ها هم مجانی هست و نفعش تخفيف من و شما هست که شاتل ميده.

دوست دخترم هم از صبا نت داره هميشه منو که با شاتل آنلاين ميبينه ميگه بابا خارجی :lol: ايشالا دورش تموم شد اونم شاتليش می کنم:Dآخه خيلی وقتها 100 تا بلا که يکی از دوستان گفتند سر کانکشنش مياد:sad:که ترجيحا نميگم.
شما هر دو رو تست کنيد يکی 1 ماه ببينم نظرتون چيه:oops:
 

mgx

New Member
سلام دوستان.
اگه هدف به بررسی بهترین ISP تهران هستش که به نظر من shahrad shabakiye از تمامی ISP های بالا بهتره.همه نوع سرویس هم میده.من تقریبا تمام ISP های بالا رو تو شرکت تست کردم و شب ها اکثرشون سرعتشون افت می کرد.ولی واسه خونه همین شهراد رو گرفتم.اصلا سرعتش کم نمیشه.1 ثانیه هم قطع نشده تو این 2 سال.قیمت هاشم مناسبه به نظر من.راستش من تا حالا به پشتیبانیش زنگ نزدم بدونم چجوریه ولی بعید میدونم خوب نباشه.
این آدرسش هستش:
http://www.shahrad.net
ولی اگه هدف پاسخ به سپیده خانوم باشه و ایشون هنوز ADSL نگرفتن باید عرض کنم که من خودم ساکن کرج هستم و این ISP ها خیلی تو کرج کم هستن.من یه ماهی گشتم و بالاخره از شبدیز گرفتم.به نظرم چون نامحدوده خیلی عالیه.پشتیبانیشم با انصاف هستن.بازم هر جور خودتون صلاح می دونید.
این آدرسش هستش:
http://www.shabdiznet.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا