PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
با افزايش ظرفيت سرويس ذخيره تماس گيرنده ايرانسل، اين سرويس بهطور خودکار براي كليه مشترکان فعال خواهد شد.
آرش كريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - در گفتوگو با ايسنا با بيان اين مطلب گفت: اين سرويس كه براي نخستين بار در ايران و توسط ايرانسل راهاندازي شده است به مشتركان اين اپراتور اين امکان را ميدهد تا مطلع شوند در زماني که در دسترس نبودهاند، چه کساني با تلفن همراه ايرانسل آنان تماس گرفتهاند.
او افزود: به اين ترتيب درصورتي که تلفن همراه مشترك خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، افرادي که با مشتركان ايرانسل تماس ميگيرند، به يک سرويس پيامگير هدايت شده و شماره آنها در آن سيستم ذخيره ميشود و هنگامي که تلفن همراه مشترك مجددا روشن شده و يا در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شمارههايي که با وي تماس گرفتهاند، به همراه زمان اين تماسها از طريق پيام کوتاهي و بهطور خودكار به وي اعلام ميگردد.
به گفته كريمبيگي اين سرويس به ويژه براي صاحبان مشاغل که به ارتباط مداوم با همکاران خود نياز دارند و يا افرادي که در طول روز با اشخاص متعددي ارتباط دارند، مناسب است چرا که با استفاده از آن، متوجه ميشوند که در هر لحظه چه کساني قصد داشتهاند با تلفن همراهشان تماس بگيرند.
وي افزود: سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده براي مشترکان ايرانسل رايگان است و تماسگيرندگان نيز بابت استفاده از اين سرويس هزينهاي پرداخت نميكنند.
مدير روابط عمومي ايرانسل تاكيد كرد: سرويس ذخيره تماس گيرنده و سرويس پيام گير صوتي، نميتوانند به طور همزمان بر روي يك خط فعال باشند و مشتركان تنها ميتوانند از يكي از اين دو، در يك زمان واحد استفاده كنند.
به گفته وي اطلاعات بيشتر درباره اين سرويس و نحوه غيرفعالسازي و يا فعالسازي مجدد در وبسايت ايرانسل به نشاني www.Irancell.ir قرار گرفته است.
منبع