سرور مجازی (VPS) چیست؟

WebR4U

New Member
به نقل از وب سایت cloud.google.com

هنگام خرید سرور احتمالا با اصطلاح VPS برخورد داشته اید. یک سرور خصوصی مجازی، که به عنوان VPS نیز شناخته می شود، به عنوان یک محیط مجازی و ایزوله روی یک سرور فیزیکی عمل می کند که متعلق به ارائه دهنده ابر یا میزبانی وب است. میزبانی VPS از فناوری مجازی سازی برای تقسیم یک ماشین فیزیکی به چندین محیط سرور خصوصی استفاده می کند که منابع را به اشتراک می گذارند.

آماده هستید آن را امتحان کنید؟ مشتریان جدید 300 دلار اعتبار رایگان برای خرج کردن در Google Cloud دریافت می‌کنند، از جمله Compute Engine، سرویسی که به شما امکان می‌دهد ماشین‌های مجازی را در زیرساخت Google ایجاد و اجرا کنید.


VPS - یا سرور خصوصی مجازی - یک ماشین مجازی است که منابع سرور مجازی را روی یک سرور فیزیکی که با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شده است، فراهم می کند. با میزبانی VPS، فضای سرور اختصاصی را با مقدار ذخیره شده ای از منابع دریافت می کنید که کنترل و سفارشی سازی بیشتری نسبت به هاست اشتراکی ارائه می دهد.

:cool: یک پیشنهاد جذاب اگر به سرور قدرتمندتری نیاز دارید: خرید سرور HP:cool:

VPS چگونه کار می کند؟

حتی اگر شما یک سرور فیزیکی را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید، یک VPS یک محیط میزبانی سرور اختصاصی را شبیه سازی می کند. ارائه دهنده هاست شما یک هایپروایزر - یک لایه مجازی - در بالای سیستم عامل (OS) سرور فیزیکی نصب می کند که آن را به بخش های مجازی تقسیم می کند. این لایه هر یک از این محفظه‌ها را قادر می‌سازد تا سیستم‌عامل و نرم‌افزار خود را اجرا کنند و به هر محیط اجازه می‌دهد مستقل از یکدیگر عمل کند.

حتی اگر از نظر فنی منابع را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید، منابع شما تضمین شده است. شما برای مبلغ تعریف شده ای پرداخت می کنید که به خرید VPS شما اختصاص می یابد و نمی تواند توسط حساب دیگری استفاده شود.

مقالات زیر به شما برای درک بهتر این موضوع کمک خواهد کرد:

 

ava282009

Member
اخبار مهاجرت
مهاجرت به کانادا می‌تواند یک گام مهم در زندگی شما باشد. در اینجا چند نکته کلی در مورد مهاجرت به کانادا آورده شده است:

1. **انواع مهاجرت:**
- **اقامت دائم (Permanent Residency - PR):** این نوع مهاجرت بیشتر مورد توجه قرار گرفته و افراد می‌توانند برنامه‌های مختلفی مانند Express Entry، Provincial Nominee Program (PNP) و Family Sponsorship را انتخاب کنند.
- **تحصیلات و کار:** مهاجرت به کانادا بر اساس تحصیلات یا مهارت‌های شغلی نیز ممکن است.

2. **Express Entry:**
- یکی از معروف‌ترین برنامه‌های مهاجرت به کانادا است که بر اساس سیستم امتیازدهی انجام می‌شود.

3. **IELTS و تحصیلات:**
- آزمون زبان IELTS معمولاً یکی از الزامات مهاجرت به کانادا است. همچنین، تحصیلات مدرک تحصیلی مهمی برای امتیازدهی محسوب می‌شود.

4. **تجربه کار:**
- سابقه کار نیز امتیازهای مهاجرت را تحت الشعاع قرار می‌دهد. تجربه کار در شغل‌های مرتبط با لیست شغلی کانادا می‌تواند بسیار مفید باشد.

5. **مشاوره حقوقی و مهاجرتی:**
- دریافت مشاوره از وکلای مهاجرت یا مشاوران مهاجرتی می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر مناسبی را انتخاب کنید.

6. **مهاجرت از طریق استارتاپ:**
- اگر شما یک کارآفرین هستید، برنامه‌های خاصی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد.

7. **پناهندگی:**
- اگر در وضعیت پناهندگی هستید، باید به موارد مربوط به پناهندگی در کانادا توجه داشته باشید.

8. **ترتیبات مالی:**
- نیاز به اثبات توانایی مالی برای زندگی اولیه در کانادا و جلب امکانات لازم دارید.

قبل از شروع به هر گونه مراحل مهاجرت، بهتر است اطلاعات به‌روز و کاملی در مورد قوانین و الزامات مهاجرت به کانادا جمع‌آوری کنید و از خدمات مشاوره وکلای مهاجرت بهره‌مند شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا