پشتیبانی سرباز پاسارگاد

madmaster_3d

Well-Known Member
تنها مشکلش این هستش که پای عقبش مخصوصا از زانو به پاینش باید باریک بشه این یک دست هستش. ولی گردن و کله اش نسبت به بدنش تناسب نداره. بقیه اش عالیه
 

Saeed2vfx

Member
سلام این کارو قبلا هم زدیم اما رندرش با زیبراش بود
دوستان نظر بدن خوشحال میشیم
3ds max
zbrush
photoshopمشاهده پیوست 86598

به نظر من ایده و اجرا هر دو خیلی خوب هستند.
فقط به نظرم مدل کفشی که پاشه خیلی مناسب نیست. یجورائی زنونه به نظر میرسه !!
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
یکمی کاراکتر اسبه ضعف آناتومی داره اما بقیه ی چیزا عالین، خوش رنگ شده! :rose:
 

elya3

Well-Known Member
سلام به همه دوستانی که کارو دیدن وتشکر از کسانی که نظر دادن با اجازتون پاسخ نظرات رو میدم
madmaster_3d .دوست عزیز ممنون از نظرتون پای اسبه از زانو به پایین منظورتون قوس ساق پا هست؟ گردن وسر رو خواستم یه کم بزرگ بگیرم که حالت قدرت تو جلو سینه رو داشته باشه نمیدونم شایدم تو نمایش این فیگور ضعیف بودم به هر حال ممنون از نظر سازندتون:rose:
Saeed2vfx : دوست عزیز ممنون از نظرتون به نکته خوبی اشاره کردین اگه قسمت شد بعد این که نظر دوستان بیشتری رو دریافت کردیم یه اصلاح کلی اعمال میکنیم که یکیش همین کفشها باشه ،ممنون از نظر سازندتون:rose:
Barnara:دوست عزیز ممنون از نظرتون بله نیاز به در ک آناتومی قوی تری دارم واسه همچین کاری، البته این اولین آناتومی حیوان بود که زدم طبیعتا ضعف داره ،ممنون از نظر سازندتون:rose:
 
آخرین ویرایش:

madmaster_3d

Well-Known Member
منظورم ساق پاهاشه. یک دست هستش ( کلمه ساق پا رو یادم رفته بود ) . یعنی یکمی باید نازکتر بشه هرچی پایین تر میاد. یکمی باریک تر بشه قشنگ تر میشه فکر کنم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا