ست مانتو مشکی با شال سبز

وقتی درباره ست کردن رنگ سبز صحبت می‌کنیم، مهم است بدانید که ترکیب زیبای رنگ مشکی و سبز را می‌توان تقریباً برای هر مناسبتی استفاده کرد. با توجه به اینکه رنگ سیاه جزء رنگ‌های خنثی است، با تمام انواع رنگ سبز ترکیب مناسبی ایجاد می‌کند. با اضافه کردن کمی اکسسوری یا لباس سفید به لباس‌های سبز و مشکی، می‌توانید یک استایل بسیار شیک و جذاب را به دست آورید.

شال سبز با مانتو مشکی

شال سبز با رنگ های مختلفی به خوبی استایل می شود. اما یکی از بهترین رنگ هایی که می توان با رنگ سبز ست کرد رنگ مشکی است. استایل درست شال سبز با مانتو مشکی از آنجایی اهمیت پیدا می کند که مانتو مشکی از پرطرفدارترین مانتوهای زنانه است و تقریبا برای هر موقعیتی مناسب است. برای استایل شال سبز با مانتو مشکی هم می توانید از رنگ های روشن سبز مثل سبز سدری و زیتونی استفاده کنید و هم می توانید از رنگ های سبز تیره مثل سبز لجنی کمک بگیرید.

خرید شال مجلسی که متناسب با فضای هر مجلسی باشد یکی از مهمترین و اساسی ترین خرید هایی است که برای انتخاب لباس زنانه می باست انجام داد. انواع شال مجلسی با پارچه هایی مثل ابریشم تولید می شوند از این رو قیمت بالاتری نیز دارند. بافت شال های مجلسی ظریف است و معمولا با سنگ، مروارید، پولک و ... تزئین می شوند. شال های حریر، شال ژاکارد، شال ساتن و .. از شال های مجلسی پرطرفدار هستند که متناسب با فصل قابل استفاده هستند.

خرید شال زنانه پرند اسکارف


خرید حضوری: گلستان.گرگان.نبش عدالت 39.مجتمع تجاری رویال.مجموعه فروشگاهی پرند
خرید اینترنتی: parandscarf.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا