سبوحی: حذف هیچ بخشی از مخابرات امکان پذیر نیست

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: حذف هیچ بخشی از مخابرات به دلیل خروج از سوددهی به دلیل قوانین پروانه آن امکان پذیر نیست.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، لطف اله سبوحی در همایش بین المللی مخابرات ایران در پاسخ به اظهارات پوررنجبر مبنی بر حذف بخش هایی از مخابرات که سودده نیستند، افزود: مطابق چارچوب های پروانه، شرکت مخابرات ایران باید سودآورد باشد و این شرکت متعهد است که تمامی موارد رقابتی را رعایت کند.
وی ادامه داد: رقابت به معنی محدود کردن شرکت مخابرات برای فعالیت دیگران نیست بلکه رقابت باید باعدالت همراه شود و هر کسی در این بازار جای خود را داشته باشد و هرکسی در این بازار حذف شود، تعادل بازار هم به هم خواهد خورد.
سبوحی اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات مسول نظارت بر شرایط رقابتی بازار مخابرات است و با صدور مقررات تکمیلی می توانیم بازار را برای فعالیت بهتر شرکت های کوچکتر از مخابرات نیز فراهم کنیم.
وی در رابطه با مزایده ترانک عمومی تصریح کرد: در کشور تقاضاهای زیادی برای استفاده از سیستم بی سیم داریم و عملا امکان اسخگویی به همه آنها به دلیل محدودیت در فضای فرکانسی امکان پذیر نیست.







منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا