سایه دادن به آبجکت های 3d روی سطح، در c4d چطوریه؟؟؟

V.A.M.P.I.R.E

Active Member
درود خدمت دوستان گرامی
یه سوال در مورد سایه آبجکتهای 3D داشتم...

میخواستم بدونم چطور میشه تو نرم افزارهای تری دی (یا Cinema 4D) خیلی تمیز و دقیق روی یه سطح سفید سایه داد؟؟؟؟... مانند نمونه هایی که در تصویر زیر گذاشتم...

0ab42fcb7133.jpg


تا اونجایی که من اطلاع دارم کارهایی مثل رفلکت و سایه رو تو فتوشاپ انجام میدن اما همونطور که گفتم هر کاری که بکنی نمیشه تو فتوشاپ به این تمیزی و زیبایی در آورد. به همین خاطر فکر میکنم کارای رفلکت و سایه در خود نرم افزار تری دی انجام میشه.
من خودم Cinema 4D رو بلدم اما قسمت خاصی برای سایه و رفلکت (تقریبا مثل نمونه هایی که گذاشتم) داخلش ندیدم.

خواهشا اگه کسی میتونه راهنمایی کنه...:rose:

 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
این جور سایه ها رو میشه راحت با یه استودیو ساده و چند تا نور یا یه sky به راحتی در آورد. زیاد کار نداره، شاید یه اموزش در مورد ساخت استودیو رندرینگ بذارم که اونجا این مشکلتون رو هم حل میشه بعد از دیدن اون آموزش.
 

V.A.M.P.I.R.E

Active Member
این جور سایه ها رو میشه راحت با یه استودیو ساده و چند تا نور یا یه sky به راحتی در آورد. زیاد کار نداره، شاید یه اموزش در مورد ساخت استودیو رندرینگ بذارم که اونجا این مشکلتون رو هم حل میشه بعد از دیدن اون آموزش.

امین جان قربون دستت؛ فقط سعی کن زودتر بذاری که شدیدا نیازه :)
من به نوبه ی خودم بی صبرانه منتظرم :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا