Peyman-Pop
Active Member
یاهو به آرامی تغییرات در صفحه اصلی سایت خود را آغاز کرده است که نسخه آزمایشی و نمونه آن در هفتههای آینده توسط تعدادی از بازدید کنندگان وب دیده خواهد شد.
به گزارش بخش خبر سايت اخبار فنآوري اطلاعات ايران، به نقل از سايت تراشه، با آنکه طراحی سایت یاهو هنوز در مراحل ابتدایی به سر میبرد ولیکن تغییرات اندکی در نمای کلی آن به چشم میخورد. در این نسخه، 6 آیکونی که در کنار آرم یاهو قرار داشتند همگی بصورت دکمههایی در قسمت ذیل آرم و تحت عنوان یاهو سرویس که همچنین لینکهایی به نواحی دیگر سایت نیز دارد، قرار گرفتهاند.
این دکمهها لینکهایی گرافیکی به ابزار جانبی یاهو از قبیل مسنجر، ایمیل، مالی، مسافرت، کاریابی و غیره میباشد. لینکهای درون یاهو سرویس به جای ترتیب گرافیکی بر طبق الفبا مرتب شدهاند.
از دیگر تغییرات برجسته میتوان به محل تبلیغات اشاره نمود که در نسخه جدید در امتداد سمت راست صفحه و بالای جعبه ایمیل و مسنجر قرار گرفته است. ضمنا ابزار جستجو در وسط و بالای صفحه قرار گرفته است.
سخنگوی این شرکت خانم ماری اساکو (Mary Osako) میگوید: "ما به دید مصرفکنندگان احترام زیادی میگذاریم و لحظه به لحظه در چهره سایت تغییراتی ایجاد میکنیم تا ببینیم آیا این تغییرات در جذب کاربران ما کارایی داشته است یا خیر".
همچنین او سندیت این پیشنمایش (screen shot) را بطور قطعی تایید نکرد ولی اذعان داشت که شرکت بطور مرتب تغییرات در محصولاتش را برای گرفتن بازخورد امتحان میکند.
منبع خبر: فناوری اطلاعات ایران
به گزارش بخش خبر سايت اخبار فنآوري اطلاعات ايران، به نقل از سايت تراشه، با آنکه طراحی سایت یاهو هنوز در مراحل ابتدایی به سر میبرد ولیکن تغییرات اندکی در نمای کلی آن به چشم میخورد. در این نسخه، 6 آیکونی که در کنار آرم یاهو قرار داشتند همگی بصورت دکمههایی در قسمت ذیل آرم و تحت عنوان یاهو سرویس که همچنین لینکهایی به نواحی دیگر سایت نیز دارد، قرار گرفتهاند.
این دکمهها لینکهایی گرافیکی به ابزار جانبی یاهو از قبیل مسنجر، ایمیل، مالی، مسافرت، کاریابی و غیره میباشد. لینکهای درون یاهو سرویس به جای ترتیب گرافیکی بر طبق الفبا مرتب شدهاند.
از دیگر تغییرات برجسته میتوان به محل تبلیغات اشاره نمود که در نسخه جدید در امتداد سمت راست صفحه و بالای جعبه ایمیل و مسنجر قرار گرفته است. ضمنا ابزار جستجو در وسط و بالای صفحه قرار گرفته است.
سخنگوی این شرکت خانم ماری اساکو (Mary Osako) میگوید: "ما به دید مصرفکنندگان احترام زیادی میگذاریم و لحظه به لحظه در چهره سایت تغییراتی ایجاد میکنیم تا ببینیم آیا این تغییرات در جذب کاربران ما کارایی داشته است یا خیر".
همچنین او سندیت این پیشنمایش (screen shot) را بطور قطعی تایید نکرد ولی اذعان داشت که شرکت بطور مرتب تغییرات در محصولاتش را برای گرفتن بازخورد امتحان میکند.
منبع خبر: فناوری اطلاعات ایران