سایت دانلود فیلم از اینستاگرام


instagram-downloader-sites.jpg
خود نرم افزار اینستاگرام مانند یوتیوب، امکانی برای دانلود عکسها و ویدئوها ایجاد نکرده است . طبیعی هم هست. ذخیره این همه ویدئو و تصویر نیاز به سخت افزارهای بسیار زیادی دارد. اما شما می توانید از روش هایی مانند سایت های واسط و نرم افزارهای مختلف ویدئوهای مدنظر خود را از اینستا دانلود کنید. در واقع در این روش شما به سایت دانلودر اینستا مراجعه کرده و سپس با استفاده از این سایت ها و بدون نیاز به لاگین کردن تنها با استفاده از لینک پست مورد نظر خود می توانید به راحتی برای دانلود پست از اینستاگرام از سایت اقدام نمایید. یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود این است که آیا امکان دانلود پست های پیج های خصوصی نیز توسط سایت های دانلود از اینستا وجود دارد؟ بله. اما توجه داشته باشید که باید پیج مورد نظر را دنبال کرده باشید. در غیر این صورت امکان کپی کردن لینک پست های آن پیج برای شما وجود نخواهد داشت. عملکرد وب سایت های دانلود پست از اینستاگرام به گونه ای است که شما بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات اکانت خود و تنها با استفاده از لینک پست مورد نظر می توانید آن را دانلود و ذخیره نمایید. شما تنها با کپی کردن لینک پست مورد نظر می توانید به راحتی آن را دانلود کرده و این سایت ها شناخته شده هستند و به شکلی طراحی شده اند که امنیت اطلاعات وارد شده را تضمین می کنند. البته واقعا چگنه این سایت ها اینهمه اطلاعات را در اختیار دارند نیز نکته ای مهم و تامل برانگیز است!!!

آموزش دانلود پست از اینستاگرام از سایت

لازم است توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت هایی موقعیتی که وجود دارد، نیاز است از برنامه های تغییر آی پی استفاده نمایید. سایت های دانلود از اینستاگرام معرفی شده بدون نیاز به برنامه تغییر آیپی نیز پاسخگو هستند اما در نهایت ممکن است گاهاً نیاز به استفاده از برنامه تغییر آیپی برای این امر نیز وجود داشته باشد. عملکرد وب سایت های دانلود پست از اینستاگرام به گونه ای است که شما بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات اکانت خود و تنها با استفاده از لینک پست مورد نظر می توانید آن را دانلود و ذخیره نمایید..


DownloadGram اولین و شاید بهترین سایتی است که قصد داریم به شما معرفی نماییم. در ادامه به صورت گام به گام نحوه دانلود پست از اینستاگرام از این سایت را به شما آموزش خواهیم داد.

1- در برنامه اینستاگرام لینک پست مورد نظر خود را کپی کنید.

download-instagram-post-by-downloadgram-guide-768x514.jpg

2- وارد سایت downloadgram شوید. صفحه اصلی این سایت به شکل زیر است.

download-instagram-post-by-downloadgram-768x441.jpg


3- در کادر مربوطه لینک را کپی کنید.


download-instagram-post-by-downloadgram-tutorial-768x441.jpg


4- در این مرحله کافی است دکمه Download Now را کلیک کنید.

download-instagram-post-by-downloadgram-guideline-768x441.jpg

5- پس از چند ثانیه لینک دانلود نمایان خواهد شد. کافی است که بر روی این لینک کلیک کنید.

download-instagram-post-by-downloadgram-steps-768x517.jpg

سایت دانلود از اینستا یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی است که می تواند برای دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام مورد استفاده قرار بگیرد.موضوعی که لازم است در زمینه سایت های دانلود از اینستاگرام به خاطر داشته باشید این است که دانلود از این سایت ها به هیچ عنوان محدودیتی ندارد و شما می توانید هر تعداد ویدیویی که تمایل دارید را به راحتی و به صورت رایگان دانلود نمایید.

برای آشنایی با سایت های دیگر دانلود پست از اینستاگرام از لینک زیر استفاده کنید:

https://mizbanfa.net/mag/how-download-from-instagram-in-pc
 

جدیدترین ارسال ها

بالا