سایت خرید اینترنتی موبایل | سامسونگ و آیفون

ahanforosh

New Member
از زمانی که آیفون در قسمت گشتی خود از شیشه استفاده می کرد، 5 سال می گذرد. آیفون تصویری به دلیل مشاهده تصویر فرد مراجعه کننده، امنیتی به مراتب بیشتر از دربازکن صوتی برای محل نصب فراهم می آورد. آیا با انواع آیفون های تصویری و صوتی آشنا هستید؟ قابلیتهای آیفون 13 به مراتب پیشرفتهتر از نسل قبلی است و تغییرات مثبتی روی آن اعمال شده است. همچنین فیلمبرداری و عکاسی سفلی هم کیفیت خوب و قابل قبولی دارد، با همه اینها به دلیل سخت افزار و پردازنده قوی نسبت به مدل قبلی این گوشی بسیار مورد توجه است. از آن جایی که مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی موجود نیست، بنابراین، در میان گوشیهای آیفون ۸ نباید به دنبال یک گوشی ارزانقیمت باشید. قابلیت های آیفون 12 پرومکس هم نسبت به مدلهای سری قبلی و سایر ایفونهای سری 12 به مراتب بالاتر است. در طراحی آیفون 8 این ترکیب استفاده شد اما این تنها تغییر نبود، دوربین این محصول با ارائه قابلیت بوکه یا همان تار کردن محیط پشت سوژه است، عکاسی موبایلی را به سمتوسوی جدید سوق داد و رقبا نیز در این مسیر همراه شدند. گمانه زنیهای دیگری هم وجود دارد که گویا فناوری 5G در گوشیهای جدید سریعتر خواهد بود، اما این قابلیت تنها برای چند کشور محدود وجود خواهد داشت.

فروش نسل های قدیمی ایفون در بازار​

اما حالا بعد از معرفی و ورود نسل جدید آیفون به بازار، فروش آیفون قدیمی با قیمت قبل معقول نیست و اپل پس از معرفی آیفون ۱۴ اعلام کرد که قیمت گوشیهای آیفون سری ۱۳ کاهش ۱۰۰ دلاری داشته است. ایفون ۱۴ پرو قسطی در حال حاضر یکی از قدرتمندترین گوشیهای اپل محسوب میشود که در 16 سپتامبر وارد بازار جهانی شده و در مقایسه با نسخهی بالاتر از خودش هیچ کم و کسری ندارد و بجز در اندازه و باتری همهی ویژگیهای این دو مشترک است. اپل ایفون ۱۱ پرومکس را برای کسانی طراحی کرده که صفحهنمایش بزرگتر را کاربردیتر میدانند و به همین علت معمولاً گیمرها مدل پرومکس را انتخاب میکنند. از این رو هر نیازی برای خرید ایفون دارید را در ادامه با شما به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانید به راحتی آیفون مدنظرتان را خریداری کنید. به عنوان مثال شما میتوانید با کیفیتترین هدست بیسیم دنیا را خریداری کنید یا یک کابل لایتنینگ با کیفیت تهیه کنید.

کارت حافظه گوشی های ایفون​

علاوه بر این شما میتوانید مدل 256 یا 512 گیگابایتی را هم خریداری کنید. از معایب گوشی های سری آیفون 14 می توان به ارتقای جزئی نسبت به آیفون 13، شکاف بیشتر ویژگی ها بین مدل آیفون 14 معمولی با 14 Pro از جمله نداشتن نرخ رفرش 120 هرتز، بهره نبردن از A16 Bionic و نبود دوربین زوم یا فوکوس خودکار در حالت فوق عریض اشاره کرد. آیفون SE که در آوریل 2020 معرفی شد، مقرون به صرفه ترین آیفون اپل است و جایگزین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می شود که از آن زمان تولیدشان متوقف شده است. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن 1284 در 2778 و تراکم پیکسلی ۴۵۸ ساخته شده از جنس Super Retina XDR OLED و نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از ویژگیهای مهم صفحه نمایش پرچمدار اپل در سال ۲۰۲۱ است. از بهترین لوازم جانبی آیفون 13 میتوان به شارژر 20 واتی دیواری اپل، محافظ صفحه نمایش اسپیگن Tr Slim HD، کاور سیلیکونی آیفون 13، هدفون بیسیم، شارژر بیسیم اپل MagSafe، شارژر همراه انکر A1263 PowerCore ، پایه نگهدارنده و…

پارت نامبرهای ایفون در ایران​

یکی از بهترین پارت نامبر های آیفون که وارد ایران میشوند، پارت نامبر za میباشد که بدون هیچ محدودیتی برای ایرانیان قابل استفاده است. شاید بتوان گفت نوستالژی اپل در همین گوشی تمام شد و پس از آن ما شاهد طراحی های نوینی بودیم و خبری از آن فرمت همیشه صفحهنمایش با دکمه Home نبود. آیفون 6 اس از زمان معرفی تا به امروز 7 به روز رسانی اصلی را دریافت کرده است، این موضوع را در کنار طراحی جذاب و سخت افزار قوی قرار دهید تا فرمول موفقیت این محصول را دریابید. اگر یک آیفون با تاچ آیدی می خواهید، تنها گزینه شما آیفون SE 2020 است. در ادامه راهنمای جامع خرید آیفون اگر کیفیت و کارایی دوربین برایتان اهمیت دارد iphone12 را به شما پیشنهاد میکنیم که یکی از بهترین دوربینها را در کنار تراشه قوی و پرسرعت و روان خود دارد. از طرفی سیستم عامل نقش بهسزایی در تجربه کاربری شما خواهد داشت، بنابراین عامل مهمی در انتخاب و خرید گوشی آیفون است. احتمالا توانایی درک این مقدار ناتوانی در آن برهه از زمان برای کاربران کنونی و علاقمند به این سیستم عامل خیلی سخت باشد. آنچه در حال حاضر از سیستم عامل آی او اس (iOS) مشاهده میشود، نتیجه سالها تغییر و بهبود در ویژگیها و امکانات این سیستم عامل است.

منابع :

1- خرید آیفون

2- خرید سامسونگ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا