سایت تعمیر و نوسازی مبلمان در تهران

ahanforosh

New Member
ولی در صورتی که مبلمان شما نیاز به تعمیرات تخصصی و یا تعویض پارچه دارد، همواره میتوانید با مراجعه به بخش تعمیر مبل و انتخاب شهر و محله سکونت خود نفر برگزیده تعمیر مبل از دیدگاه مشتریان را مشاهده کرده و با ایشان تماس بگیرید. تنها کافیست یک بار به این تعمیرگاه تخصصی مبل در تهران مراجعه نمایید، تا برای همیشه به جمع مشتریان همواره رضایت مند آن ملحق شوید. دفتر مرکزی تعمیر مبل شانا در محدوده شرق تهران قرار دارد از این رو به تمامی ساکنین غرب تهران خدمات ویژه ای ارائه می شود. مناطق خدمت رسانی تعمیر مبل شانا در تمامی محلات تهران است. بدین ترتیب می توانید برای انجام خدماتی مثل تعمیر و تعویض نشیمن مبل، تعمیر رویه مبل، تعمیر پایه مبل و … اگر می خواهید خودتان روکش مبل هایتان را تعویض کنید ، به آرامی پارچه مبلتان را از کلافش جدا کنید به این صورت که محل چسبیدن پارچه به کلاف را بیابید و منگنه یا چسب آن قسمت را بکنید اما به آرامی این کار را انجام دهید تا پارچه سالم بماند زیرا شما این پارچه را برای اندازه گیری نیاز دارید . حال با استفاده از صابون و برس مو ترک ها روی مبل چرکی را دوباره تمیز کنید.

چرم را با کاغذ سمباده فوق العاده ریز سمباده بزنید و تمیز کنید. پارچه مبلی جدید خود را روی زمین پهن کنید و قطعه الگوهایی که از پارچه قدیمی در دست دارید را روی آن بچینید و برش بزنید. با کف دست سطح چرم را امتحان کنید. البته این طبیعی است و هر مبل و کاناپهای در اثر گذر زمان کارایی و قابلیت اولیهی خود را از دست میدهد و به اصطلاح میخوابد. اینکار از نظر اقتصادی خیلی با صرفهتر از آن است که شما در صدد خرید مبلی نو بیافتید! اما در مواردی تعمیر مبلمان راحتی هزینه برتر از خرید ست جدید است. حتما زمان خرید پارچه رویه مبل، با در نظر گرفتن دکوراسیون و رنگ بندی محیط، پارچه ای را انتخاب کنید که علاوه بر زیباتر کردن محیط با آن سازگاری بالایی داشته باشد. چند دقیقه صبر کنید تا رنگ چرم خشک شود. در آخر کرم اضافی را پاک کنید و صبر کنید تا چرم به طور طبیعی خشک شود. در صورت نیاز رنگ زدن را تکرار کنید. با این کار سطح مبل برای رنگ زدن آماده میشود. هروقت احساس کردید سطح صاف شده است سمباده زدن را متوقف کنید. با استفاده از صابون و یا پاک کننده چرم هرگونه آلودگی را با پارچه و یا اسفنج تمیز کنید.

وجود دارد، پیشنهاد میکنیم جهت تمیز کاری بهتر از روش ها ذکر شده در آموزش تمیز کردن مبل چرمی استفاده کنید. ولی دقت کنید از هرگونه تابش مستقیم خورشید و یا گرمای اضافی جلوگیری شود. که ردپای سوخت مصرفی از فرمول ردپای انرژی حاصل شد. اما نگران نباشید راه حل هایی وجود دارد که بتوانید ترک ها را به حداقل برسانید. این دکمهها گاهی اوقات صرفاً تزئینی هستند، اما در بیشتر موارد، تافتینگ را در جای خود نگه میدارند. اما در بعضی مدل های خاص که بسیار محدود هستند فقط باید اسفنج کار شود. اگر مبل شما دارای ترک های عمیق باشد، استفاده از نرم کننده به تنهایی کافی نیست، زیرا به راحتی جذب ترک ها میشود. این کار پیشگیری قبل از درمان است. برای این کار از انگشت، اسفنج یا پشت قاشق استفاده کنید. بنابراین در صورت امکان پنجره ها را باز کنید. با استفاده از کاردک نقاشی فیلر در درون ترک ها قرار دهید. از جمله پایههای چوبی، استیل، پلاستیکی که برای انواع مبلمان طراحی شدهاند.

پیشنهاد مطالعه: اگر بر روی مبل چرمی شما لکه های زیادی از جمله لکه چربی و … این کار باعث خشک شدن بیش از حد و ایجاد ترک های بعدی میشود. میخواهیم با این کار تا حد امکان چرم را به حالت نرم و انعطاف پذیر درآوریم. در ادامه به چگونگی انجام این کار خواهیم پرداخت. حمل و نقل مبل در اکثر محله های اهواز رایگان بوده و حتی در صورتی که آدرس محله شما با آدرس تعمیر مبل در اهواز متفاوت باشد، حمل و نقل مبل به صورت رایگان انجام میشود. با تماس با ما، شما در مسیر تعمیر و احیای مبلمان خود قرار میگیرید و از تمامی مزایای راحتی و سهولت در فرآیند تعمیرات بهرهمند میشوید. با استفاده از پارچه خشک تمام گرد و غبار ایجاد شده را پاک کنید. رنگ چرمی نزدیک به رنگ مبل چرمی خود انتخاب کنید. ولی برای ترک های عمیق ترکیبی از رنگ و پر کننده بهتر عمل میکند. سشوار را ثابت نگه ندارید و آن را جلو و عقب ببرید تا از رسیدن حرارت زیاد به چرم و خشک شدن بیش از اندازه آن جلوگیری شود.
منبع : تعمیرات و نوسازی مبلمان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا