سایت ابزار آلات آروا

arvatools

New Member
about-arva-tools.jpg
شرکت توزیع ابزار آروا اولین مجموعه کامل ابزارآلات در 11 طبقه می باشد که شامل : انبار، شوروم، خدمات پس از فروش، واحدهای فروش و مشاوره خرید ابزار ، کار با دستگاه جهت تست محصول به صورت متمرکز در مرکز بازار ابزار ایران.

شرکت آروا دارای خدمات پس از فروش بسیار مناسب می باشد . برای تمامی محصولاتی که آروا تولید داخلی انجام می دهد خدمات پس از فروش بسیار فوق العاده ای در نظر گرفته است .برای تمامی محصولات تولید داخل چنانچه نیاز به تعمیر داشت کمتر از 24 ساعت دستگاه را تعمیر و به مشتری محترم تحویل می گردد.

تمامی محصولات اینورتر جوشکاری شرکت آروا دارای 24 ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد .

از خدماتی که شرکت توزیع ابزار آروا به مشتریان محترم ارائه می نماید می توان به : پیک رایگان، مشاوره خرید و تعمیر ابزار ، تضمین و تأمین قطعات، تعمیرات با کیفیت در سریعترین زمان توسط تکنسین های مجرب اشاره کرد.

یکی از قابلیت های بسیار حائز اهمیت برای مشتریان این می باشد که اگر به هر دلیلی دستگاه نیازمند تعمیر بود یک اینورتر جایگزین در زمان تعمیر دستگاه به شما مصرف کننده گرامی داده خواهد شد تا در هنگام تعمیر دستگاه بتوانید به فعالیت خود نیز ادامه دهید. این قابلیتی که برای مشتریان قرارداده شده است ، شرکت آروا را محبوب برای مشتریان نموده است.

شرکت توزیع ابزار آروا افتخار دارد با تکیه بر دانش تکنسین های مجرب و با سابقه چندین ساله در طراحی و تولید ابزارآلات، در راستای ارزش های سازمانی شرکت ، تعمیرات تخصصی انواع اینورترهای جوشکاری، اتو لوله سبز، ابزارآلات جوش و برش، فرز، دریل، بتن کن، چکش تخریب و کارواش، با برند های داخلی و خارجی موجود در بازار در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت درجهت رضایت شما مشتریان محترم انجام می دهد.

شرکت توزیع ابزار آروا دارای بزرگترین نمایشگاه دائمی ابزارآلات در بازار ابزار ایران می باشد و با خدماتی که ارائه می دهد به داشتن چنین مشتریان عزیز افتخار می کند.

برند آروا با پشتوانه ی تجربه‌ای 30 ساله و همت و تلاش شبانه روزی جوانان با استعداد ایرانی به وجود آمد .

شرکت آروا در ابتدای تأسیس کیفیت، قیمت و خدمات را مد نظر قرار داده و بابهره گیری از استانداردهای جهانی مبادرت به تولید کالا با بهترین کیفیت ممکن نموده است.

شرکت آروا اولین کارخانه تولیدات ابزارآلات از سال 93 می باشد که تولیدات خود را در 10 مدل اینورتر جوشکاری ، اتو قیچی لوله سبز و متعلقات آن ، انبر جوش و اتصال، دستکش های ایمنی لاتکس ، چکش مهندسی و دوشاخ ، انبر آرماتوربندی، آچار فرانسه در سایزهای 8اینچ، آچار فرانسه 10 اینچ، آچار فرانسه 12 اینچ، آچار فرانسه 15 اینچ، گونیای آهنگری، جعبه ابزار فلزی و جعبه ابزار پلاستیکی، کیف ابزار و … شروع نموده و پر قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

پس از گذشت چندین سال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و از صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری 200 ، 200c ، 220 ، 250 ، 280 آمپر و اتوهای لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد.

در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می باشد که تمامی دستگاه های خود را مطابق چارچوب استاندارد های بین المللی در خاک ایران تولید می نماید .

همچنین شرکت آروا قصد دارد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید، لذا اخذ استاندارد CE محصولات تولیدی به عنوان اولین قدم در صادرات این شرکت به کشورهای دیگر م حسوب می‌شود.

website

http://arvatools.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا