ساندویچ پانل سقفی چیست؟

یکی از عالی‌ترین جایگزین‌های مصالح ساختمانی قدیمی برای سقف، استفاده از ساندویچ پانل‌های سقفی است. ساندویچ پانل‌های سقفی به دلیل ساختار مناسب و همچنین وجود لایه عایق در آن، در حال حاضر به یکی از مناسب‌ترین سازه‌‌های پیش ساخته برای ساختمان‌ها، سوله‌ها و… تبدیل شده‌اند. استفاده کردن از ساندویچ پانل‌ های سقفی آریا بارون توس مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد.

از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. عایق حرارتی
  2. ضخامت مناسب و عالی
  3. ماندگاری بالا
  4. طراحی و ظاهر مناسب
  5. و…‌

چرا ساندویچ پانل‌‌های سقفی آریا بارون توس؟​

برند آریا بارون توس با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع ساندویچ پانل به ویژه ساندویچ پانل‌های سقفی در حال حاضر به یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و ساخت این دسته از محصولات تبدیل شده است. اگر بخواهیم توانایی آریا بارون در زمینه ساخت ساندویچ پانل سقفی را مورد بررسی قرار دهیم به صورت زیر خواهد بود.

نیروی متخصص و فنی100%
کیفیت و توانایی ساخت ساندویچ پانل‌های مختلف100%
ارسال محصولات آریا بارون توس به کشورهای دیگر99%

ساندویچ پانل سقفی چیست؟​

ساندویچ پانل‌ سقفی Roof Sandwich Panel پوششی برای سقف است و به صورت دو لایه ورق که میان آن‌ها فوم عایق تزریق شده است ساخته می‌شود.
این پانل‌ها به صورت دو رو ورق، یک رو ورق یک رو فویل، یک رو ورق یک رو نایلون و یک رو ورق یک رو کاغذ تولید می‌شوند. ورق‌های این ساندویچ پانل‌ها به صورت کرکره‌ای، طرح سفال، طرح ذوزنقه‌ای و شادولاین قابل تولید هستند.
سقف هر سازه‌ای در میزان استحکام و مقاومت آن سازه نقش مهمی ایفا می‌کند. از همین‌رو بسیار مهم است که برای ساخت سقف از چه متریالی استفاده می‌شود.
مقاومت و آببند بودن سقف از مهم‌ترین مسائلی است که برای هر سقفی باید مورد توجه قرار بگیرد و پنل ساندویچی سقفی هر دوی این ویژگی‌ها را دارا است. ساختار ساندویچ پانل‌های سقفی مشابه با پانل‌های دیواری 3 لایه است:
  1. لایه داخلی که یک ورق فولادی از جنس آلوزینک، گالوانیزه یا آلومینیوم است.
  2. لایه میانی که لایه عایق ساندویچ پانل نام دارد و جنس آن از فوم پلی یورتان، فوم XPS، فوم EPS و یا عایق‌های پشم سنگ و پشم شیشه است.
  3. لایه خارجی که می‌تواند از جنس ورق‌های فولادی، pvc یا MDF باشد.
این پانل سقفی با گام‌هایی ذوزنقه‌ای شکل و به صورت اورلپ تولید می‌شود تا از ورود آب به سقف جلوگیری کند. آببند بودن سقف از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. در صورت استفاده از این پانل‌های ساندویچی به راحتی می‌توان سقف را آب‌بندی کرد.

ساندویچ پانل سقفی آریا بارون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا