سامسونگ ایده تبلت های تاشو را به نام خود ثبت کرد

peyton3000

New Member
154.jpg

طبق گزارشات دفتر ثبت اختراعات آمریکا ، این روزها کمپانی سامسونگ شدیدا درگیر موارد ثبت‌ اختراع بوده است. همین هفته گذشته این کمپانی کره‌ای اختراعات مختلفی را برای ثبت ارائه داده است، که یکی از آنها اختراع اسمارت فونی با صفحه نمایش قابل انعطاف می باشد.


اگر این اختراع برای شما جالب نیست باید بگوییم که یکی از اختراعات این شرکت در اواخر سال میلادی گذشته (دقیقا در تاریخ دهم دی‌ماه امسال) موفق به دریافت جایزه گردید.
اختراع ثبت شده در آمریکا با شماره D696,693 S، بدون شک مربوط به تبلت تاشو سامسونگ است. همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده است این تبلت همانند کتاب از وسط و نواحی مشخصی تا می‌شود. کاملا مشخص است که این ایده معنا و مفهوم تکنولوژی پرتابل و قابل حمل را در آینده تغییر خواهد داد. البته تمام اطلاعاتی که ما در اختیار داریم در همین اندازه است و متءسفانه هنوز اطلاعات دقیق تری از این ایده و طرح منتشر نشده است.
این ایده، طرح‌های قبلی سامسونگ را در خصوص صفحه نمایش‌های آینده که به صورت کاملا شفاف و قابل انعطاف خواهند بود، در ذهن تداعی می‌کند. به هرترتیب امید داریم تا این ایده سامسونگ به مرحله تولید و عرضه در بازار نیز برسد، اما می دانیم که برای استفاده این تکنولوژی در گوشی های هوشمند آینده باید کوچک‌سازی‌های زیادی در این صنعت صورت پذیرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا