سال آینده سیم‌کارت‌ اعتباری و تعرفه مکالمات همراه‌ اول ارزان می شود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول سال آینده به منظور جلب رضایت مشترکان کاهش می‌یابد.


به گزارش فناوران صابر فیضی با بیان این مطلب گفت: هم‌اکنون در حال تدوین برنامه‌های پیش‌روی مخابرات ایران برای سال آینده هستیم و به زودی خبرهای خوشی را برای مشترکان و سهامداران‌مان اعلام می‌کنیم.


وی خاطرنشان کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده تصمیم بر این است که سال آینده قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به میزان قابل توجهی کاهش ‌یابد که البته میزان این کاهش هنوز نهایی نشده است.


وی افزود: همچنین سال آینده بسته‌های تشویقی برای مشترکان در نظر گرفته شده که قطعا موجب کاهش هزینه مکالمات مشترکان خواهد شد.


وی در پاسخ به این سوال که میزان کاهش و روش چگونگی محاسبه بسته‌های تشویقی چگونه است، گفت: اجازه دهید پس از تصویب روش‌ها و تعرفه‌ها آنها را اعلام کنیم.


وی عنوان کرد: به عنوان مثال اگر مشترک ما قصد مکالمه در شبکه خودمان را داشته باشد با سرویس‌های ویژه‌ای که به زودی در اختیار آنها می‌گذاریم، زمینه کاهش تعرفه‌ها را برای مشترک فراهم می‌کنیم که البته هنوز جزییات این طرح‌ها به تصویب نهایی نرسیده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص کاهش تعرفه مکالمات در شبکه تلفن ثابت گفت: در حال حاضر ما معتقدیم که تعرفه مکالمات عادلانه نیست و سعی داریم با اتخاذ روش‌هایی این بخش را عادلانه کنیم.






منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا