ساخت Preloader در IE7

rkhani

New Member
سلام
من یه سایت فلش درست کردم با Action Script 3 که یک Preloader هم داره.
ولی در ابتدا به جای اینکه درصد load سایت رو نشون بده ، تا load کامل آن صبر می کند یا به عبارت دیگر آنرا Cache کرده و بعد از آن کل سایت رو نشون می ده.
لطفا کمک کنید تا Loader آن را با Flash action script 3 بسازم که با IE7 به بالا کار کند
ممنون
 

rkhani

New Member
بله

بله در حالت Local کار میکند. ولی وقتی در سایت قرار می گیرد و با IE7 از طریق اینترنت می خواهید ببینید ، به دیدن درصد Load ، صفحه سیاه میبینید و تا موقعی که فایل کاملا Load نشده باشد از دیدن فایل فلش خبری نیست.
می توانید به سایت WWW.sorenwood.com رفته و نتیجه را ببنید.
ممنون از پیگیری
خواهشمند است کمکم کنید.:sad:
 

DaDaDooDoo

کاربر VIP
از اینکه Preloader گذاشتی اطمینان داری ؟:green: من تا زدم زود باز شد اصلاً کار به صفحه سیاه شدن و لود و اینا نکشید اونم با Dial Up ، ولی در کل یکی همین مشکل شما رو داشت (Cache شدن) که جوابشو تو انجمن سرچ کنی پیدا می کنی .
 

++Hadi++

Active Member
شاید لودینگتون به نسبت کل فلش لود شدنی حجم بالایی رو (نسبی ) داره ...
باید لودینگ جوری باشه که به نسبت حجم کلی فلشتون ، حجم کمی داشته باشه . چون ابتدای امر باید اون فریم اول لودینگ لود شه و اگه لودینگتون خیلی سنگین تر باشه (مثلا نصف کل حجم ) می تونه یه همچین مشکلاتی رو بوجود بیاره یا مثلا از نصفه های لودینگ کارش شروع بشه .
برای تست صحت کار لودینگتون هم وقتی خروجی می گیرین (ctrl+Enter) بعد از زدن این دو ئکمه یه بار دیگه این دو تا دکمه رو بزنین ببینین چطور می شه .
همینطور در گزینه های تستر فلش ، منوی view رو باز و در قسمت speed ها ، سرعت های پایینو انتخاب کنین تا بهتر با قضیه لودینگتون ، مواجه بشین .
بای...
 

++Hadi++

Active Member
در ضمن اگه لودینگتون در اون حالتی که گفتم عمل نکرد ، در انجمن برنامه فلش چند تا نمونه گذاشتم و حتی آموزششو هم به as3 دادم که با رفتن به گزینه جستجو در تالار (بالای کادر انجمن برنامه فلش ) و جستجوی عبارتهای مناسب ، به کدهای مناسب و آموزشهایی که دادم یا بقیه دوستان دادند دست پیدا می کنید .
بای...
 
preloader

درود
من فکر کنم باید اون صفحه ی اول(صفحه ی لودر و...) رو همه را در یک مووی کلیپ قرار بدین. بعدش رو این مووی کلیپ کدهاتون اعمال کنید.
یعنی صفحه ی اولتون فقط و فقط یک مووی کلیپ داشته باشه. که اون مووی کلیپ هم خودش شامل مووی کلیپ های دیگه(مثل shape ها،sprite ها،movieClip هاو...)باشه.
برای اینکه امتحان کنید،ببینید لودر شما درست است یا نه، باید وقتی فایل را کامپایل می کنید،تو همون محیط فلش بعد از زدن Ctrl+Enter بر کلیک را ست کرده و فکر کنم یه گذینه بود به نام simulted ... که وقتی میزدی میتونستی فایلت رو با سرعت های رایج کاربران اینترنت بسنجی.
چرا Biodread بن شده؟؟؟
چرا من بن شده ام؟؟؟
 

amird

خبرگان انجمن فلش
ببین من هم این مشکل رو داشتم و با کلی کار فهمیدم وشکل از سرورم هست . روی یک سرور دیگه هم تست کن ببین نتیجه چی هست . ربطی به فلش نداره
 

rkhani

New Member
سلام ، ممنون می شم اگه لینک این جاهایی که گفتی رو بگذاری یا راهنمایی کنی که کجاست .
ممنون
 

amird

خبرگان انجمن فلش
سلام ، ممنون می شم اگه لینک این جاهایی که گفتی رو بگذاری یا راهنمایی کنی که کجاست .
ممنون

منظورت کجاهاست ؟؟ در ضمن موردت با اونی که من گفتم فرق می کنه . اونی که برا من بود اصلا پریلود و سایت رو نشون نمی داد !
 
آخرین ویرایش:

mohsenpoor11

New Member
همان که گفته شد. اگه پریلودت یه مووی کلیپ بشه نبیاد مشکلی داشته باشه. اولویت دوم سروره.:mad:
اگه تو پرشین گیگ آپ می کنید بدانید که مشکل فقط و فقط به خاطر سروره:green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا