ساخت یک ابجکت یا کلاس در action script

mafton

Member
سلام من با ساخت کلاس در c++ اشنایی دارم میخواستم ببینم فرقی داره یا نه اگه میشه کمک کنید که یه کلاس بنویسم که بتونم براش متد های خواصی رو بزام ممنون
 

mohsensemsarpour

کاربر فعال
دوست عزیز سلام
راستش من فکر نمی کنم خیلی متفاوت باشه.
در مورد فلش شما می تونید کلاس رو توی یه فایل as تعریف کنی که کنار فایل اصلی باشه یا توی پوشه خاصی باشه و بعد یه نمونه ازش توی کارت ایجاد کنی و به فانکشنا و ... دسترسی داشته باشی
یه نمونه ساده اینجا هست ببینید اگر متوجه نشدید بپرسید کامل براتون توضیح بدم
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=94229
موفق باشید
 

mafton

Member
اقا دستت درد نکنه میشه اول یه خئرده راجب فایل as توضیخ بدی وچه طور و با جه برنامه باید اون رو درست کرد مثلا میشه تو notepad نوشت و با پسوند as ذخیره کرد؟ ممنووووووووووووووووووووووون پیشاپیش
:)
 

mohsensemsarpour

کاربر فعال
دوست خوبم سلام
بله شما می تونید این کار رو انجام بدید و فایل رو با notepad بنویسید ولی بهتره با خود فلش این کار رو انجام بدید وقتی برنامه فلش رو اجرا کنید اصلا صبر کنید ...


2rc60lf.png


اینم فکر می کنم دیگه کاملا واضح باشه
موفق باشید
 

mohsensemsarpour

کاربر فعال
اما در مورد اینکه این فایل ها چی هستند
هر فایل as می تونه به صورت فایل کنار یه swf قرار بگیره و در اون استفاده بشه.
یعنی شما می تونید از داخل این فایل ها کلاس رو بنویسید و بعد داخل برنامه فلش و درون فایل fla از اون کلاس یه نمونه یا چند نمونه ایجاد کرده و به توابع و متغییرهای درون اون دسترسی داشته باشید...

تا اینجا نظرتون رو بگید ببینم بقیه مطالب رو چطور بگم بهتره موفق باشید
 

mafton

Member
اقا خیلی ذستت درد نکنه می خواستم اگه ممکنه همینطور اصولی توضیح بدی اصلا چه مزیتی این کار داره و یه خورده با مثال وعملی البته جاهایی که لازمه بگی راستی من شیرازی هستم تو چی؟ مر30
 

mafton

Member
راستی اگر کلا قسمت create new را توضیح بدی به جز قسمت اولش که فکر کنم همه بلد باشن دیگه شاهکاری .البته نگی هم شاهکاری:cool:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا