در ادامه ی صحبت های استادمون، شما اگر مد Scale رو روی Scale and squash (فکر کنم) بذاری، بصورت دستی میتونی Stretch and squash رو شبیه سازی کنی، همچنین اگر آبجکت دوران داره پیشنهاد میکنم گیزمو روی local باشه.
راه دوم همونطور که دوستمون گفت استفاده از کنترلر Spring هست که میتونی اون رو به اجزای اسکلت داخلی جسم (اگر اسکین شده باشه) یا به کنترلر ها (اگر کنترلر یا Helper ساخته باشی) یا به جسم (اگر جسمت یکپارچه نباشه) بدی.
اما حالت ژله ای با Flex خیلی خوب در میاد فقط باید سیستم قوی داشته باشی (اگر جسمت پر جزئیاته)
موفق باشی