ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

zkhz981

New Member
ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی،
یکی از جامع ترین آموزش ها در زمینه طراحی وب سایت از طریق وردپرس بوده که به صورت گام به گام، تمامی مراحل طراحی یک وب سایت زیبا را از ابتدا تا انتها توضیح می دهد. این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه بدون نوشتن کد، بتوانید وب سایتی زیبا طراحی نمایید.
آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی برای افراد مبتدی و کسانی که تا به حال وب سایتی طراحی نکرده و یا تجربه کدنویسی را ندارند، نیز مناسب می باشد. این دوره آموزشی به شما نحوه طراحی وب سایتی ریسپانسیو که در تمامی دستگاه ها از جمله تبلت، موبایل و کامپیوتر قابل نمایش باشد را به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد.

ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی
در ابتدای ویدئوهای آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی، شاهد نحوه تهیه هاست و دامنه برای وب سایت خود خواهید بود. لازم به ذکر است که دامنه به نام وب سایت و هاست به فضای مورد نیاز برای آن جهت جایگذاری مطالب مورد نیاز شما اطلاق می گردد.

ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی
دوره آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی، پس از توضیح نصب وردپرس در وب سرور به شما تمام کارهایی که برای طراحی یک وب سایت زیبا و خیره کننده باید انجام دهید را به صورت کامل آموزش می دهد. باید افزود که این دوره به شما چگونگی افزودن مطالب و صفحاتی به وب سایتتان را به صورت گام به گام آموزش داده و توضیحاتی راجع به نحوه حذف مطالب و صفحاتی که به عنوان نمونه و یا به اشتباه در وب سایت قرار گرفته اند را ارائه می کند.

ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی
از دیگر مواردی که دوره آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی به آن پرداخته، می توان به توضیح نحوه ساخت منو و افزودن آیتم هایی به آن در وب سایتتان اشاره نمود. هم چنین در این دوره توضیحاتی درباره چگونگی تغییر ظاهر وب سایت به دلخواه خودتان، ارائه شده است.

منبع: 118فایل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا