ساخت فواره خیلی خیلی سبک

spr_3d

Member
با زبان ساده برای مبتدی ها:paint:
برای ساخت فواره ( vertex8) و خیلی خیلی سبک : ابتدا این تکسچرو دانلود کنین
http://rapidshare.com/files/422211965/spr_3d_.rar
حجم: 130 کلوبایت
پسورد : spr_3d
یه پلان در نمای front ایجاد وبا نگه داشتن shift اونو در نمای top 90 درجه اونو بچرخونینinstance) بگیرین ) 2 تا plan عمود برهم تشکیل میشه
برای ساخت متریال فواره : یه بار تکسچرو به diffuse=100 ویه بار اونو به opacity = 100 نسبت بدین بعد متریالو به هر دو پلان اعمال کنین .....................به همین راحتی:)
 
آخرین ویرایش:

spr_3d

Member
متریال آب

برای ساخت متریال باید سطح آب دارای ضخامت باشد از plan استفاده نکنین
اینم لینکه متریال آماده آب :
http://rapidshare.com/files/422210890/Pool_Water_1_by_FlytE5894.mat
خود متریال دارای موج میباشد برای تنظیم موج آن با مقادیر noise بازی کنین
 

spr_3d

Member
سلام به همگی اگه کسی اینا دانلود کرده مشکل دارن یا تو کار مشکل داره خبرم کنه
 

spr_3d

Member
تکسچر اسمان

:shock:برای نسبت دادن یه map به اسمان بهتره از بجای استفاده از کره خود تکسچر را مستقیما به
enviroment map نسبت بدیم و در قسمت تنظیمات تکسچر اونو از حالت texture به environ تغییر دهیم:oops:
 

spr_3d

Member
افزایش متریال ها

اگر تعداد متریال های شما از 24 گوی فراتر میره یه گوی را میتوان به multi/sub-object تبدیل کرد و در آن میتوان 999 متریال قرار داد که به طور پیش فرض 10 تاست تعدادشان قابل تغییره (در set number)
:neutral:
 

spr_3d

Member
سلام به همگی :)
اگه تابحال این مشکل براتون پیش اومده از مکس 2009 برین به 2010 یا 2011 ویا بالعکس اون تیرگی 2010 را بخواین مثل 2009 ببینین یا بازم بالعکس
.
.
.
. خیلی اسونه کافیه برین سربرگ customize بد هم custom ui defaults swecher و از نوار سمت چپ max که پیش فرضه واز نوار سمت راست هرکدامو خواستین انتخاب کنین:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا