ساخت طناب

1.یک فایل 600*600 ایجاد کنید
2.لایه ای جدید ایجاد کنید و فیلتر زیر را اعمال کنید

filter>sketch>halftone pattern

Size =2(عدد بزرگتر برای طناب بزرگتر)
3. حال Ctrl +T را فشار دهید و شکل خود را بچرخانید

4. برای طبیعی جلوه دادن فیلتر زیر را اعمال کنید
filter>noise>add noise

5. با ابزار rectangular marquee tool. قسمتی از محل هاشور خورده را انتخاب کنید( این در واقع پوشش طناب شماست)
rope-501.jpg

6. ctrl+J را فشار دهید تا موقعیت انتخابی در لایه ای جدید ظاهر شود. لایه قبلی را مخفی کنید
نخ را در موقعیت مرکز قرار دهید

7.فیلتر filter>distort>polar coordinatesرا اعمال کنید و rectangular to polar را انتخاب کنید.

8. ctrl+L را فشار دهید و آنرا مانند عکس تنظیم کنید inner shadow و drop shadow را مطابق عکس اعمال کنید




9. حال با کپی گرفتن از لایه طناب شکل زیر را بسازید


10 . با کمی سلیقه و استفاده از فیلتر filter>distort>shearمیتوانید شکل زیر را بسازید




موفق باشید:)
 

cold

Member
مدیران محترم سارا خانوم و آقا مصطفی ببخشید که من فقط از تکمه تنکس استفاده نکردم . کار خیلی قشنگ بود حیفم اومد به وسیله پستم تشکر نکنم .
ممنون سعید آقا . واقعا کار زیبایی بود .
 
آخرین ویرایش:

NAKOOT

Well-Known Member
اولن ممنون..دومن نمی شه به حالت های دیگه هم درآوردش....
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
فکر کنم ایشون جملشون حالت سوالی داشت (البته فقط فکر کنم!)
 

S4DEGH

Well-Known Member
ايشون منظورشون اين هست كه مدل ديگه هم ميشه !
مثلا طناب گره خورده !

يا طناب مار پيچ و ...
 

NAKOOT

Well-Known Member
یعنی اینقدر نامفهوم گفتم...ببخشید.....
بله منظورم این بود که چه جوری می شه گرش داد یا حالت های دیگه....
ممنون....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا