ساخت سی دی مالتی مدیا(ساخت دکمه)

yaminjoon

New Member
سلام. من یه مشکل ابتدایی و البته حاد دارم. من دارم یه سی دی اتوران با فلش درست می کنم. توی این سی دی من به دکمه های زیادی نیاز دارم که وقتی روش کلیک می کنم یه صفحه داخل فلش باز بکنه که یکسری اطلاعات مورد نظرمو به من نشون بده یا مثلا بعد از کلیک روی دکمه ورود یک صفحه دیگه از فایل فلش را به من نشون بده مثلا منوی اصلی. (در as3)
باید چیکار کنم؟ میخوام کارم اصولی باشه که در بقیه قسمت های ساخت سی دی دچار مشکل نشم.ممنون میشم اگر به من تازه وارد کمک کنید:sad:( در آینده یک شکلک دست گدا هم اضافه کنید)
 
سلام دوست عزیز
سوال شما قابل فهم نیست.
ولی اگر سوال شما این است که می خواهید یک پروژه کار کنید و به فرض 10 فریم (صفحه) داشته باشد و بوسیله دکمه ها بین این صفحات سوییچ شوید؟
اگر منظور شما اینه شما باید یک شکل و یا یک متن وارد فریم مورد نظر کرده و با انتخاب آن و فشردن کلید F8 و با انتخاب button از قسمت Type آن را تبدیل به دکمه نمایید. سپس دکمه را انتخاب کرده و از قسمت window/code snippets و در قسمت باز شده از قسمت timeline Navigation دستور مورد نظر را به آن دکمه اختصاص دهید.
بدیهی است که دکمه ی ساخته شده در قسمت کتابخانه ی برنامه قرار می گیرد که به شما این امکان را می دهد که به دفعات نامحدود با درگ آن به صفحات مختلف از آن استفاده نمایید.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا