ساخت تم برای VSCode

SU-57

Active Member
سلام
من توی VSCode یک تم ساختم در مسیر زیر:

کد:
C:\Program Files\Microsoft VS Code\resources\app\extensions\theme-defaults\themes

این دو تا فایل رو تغییر دادم:

dark_defaults.json و dark_plus.json

حالا با آپدیت شدن VSCode تمامی زحمت های من به باد رفت و وباره تم ها مثل قبل شدن. آیا راهی وجود داره بشه یک تم شخصی در پوشه ای جداگانه ساخت که قابل گسترش روی زبان های مختلف باشه به طور یکه وقتی روی File و Preferences و Color theme کلیک می کنم اسم تم ساخته شدم اونجا باشه و با آپدیت VSCode تغییر پیدا نکنه. فکر کنم مشکل اصلی dark_defaults.json هم باشه چون دو تا گزینه line number هست درونش تغییر میدم ولی دوباره آپدیت می شه رنگش عوض می شه. شاید اینو نشه هیچ کاری کرد.

حالا ن می خوام تم های خودم رو برای زبان های HTML، CSS، Javascript و پایتون و php بسازم به مرور زمان. یعنی اگه من به فرض دارم کد php می نویسم اگه درونش کد html و css نوشتم اونجا کدهای html و css من به همون رنگی باشه که من تعیین کردم نه اینکه چون پروژه php هست رنگ ها طبق همون باشن. حالا نمی دونم باید برای هر زبان تم خودش رو درست کنم یا می شه یک تم کلی درست کرد. ولی اینکه کجا و چطوری این تم بسازم که VSCode تشخیص بده و با آپدیت هم از بین نره و این زحمتی که می کشم از بین نره برام مهمه.


توی ویزوال استودیو یک یمت داره مثلا می تونم تعیین کنم keywords ها با این رنگ باشن اما اینجا به صورت کد هست و Dreamweaver هم دانلود کردم که اصلا این قسمتی که ویژوال استودیو داره نداره و اونم یکسری قسمت هایی داره که برای پیدا کردنش 6 ماه زمان می بره تا یک تم بسازم اما خود ویژوال اسودیو تو عرض یک ساعت می شه یک تم ساخت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا