ساخت اسكريپت Auto_Ground_Finder

با سلام
يه اسكريپت ديگه نوشته بودم گفتم از اسhتيد يه نظر بگيرم ببينم مشكلش چيه؟:rose:
اصلاً به كار مياد ؟
يه فايل مكس برا تست گذاشتم .
با spider cat تست كردم شما هم براي ديدن كارايي اين اسكريپت
بعد از ديدن جسم متحرك شده اون
مي تونيد سطح زير رو حركت بديد يا نويز اونو كم و زياد كنيد و تغيرات رو تو انيمه كار ببينيد.
يه نما هم از UI اسكريپت به همراه خود اسكريپت گذاشتم.:green:
 

پیوست ها

  • Start_Test_3.rar
    130.9 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • UI_G.jpg
    UI_G.jpg
    28.8 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • A_G_F.rar
    36.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

nc_hamid

Member
سلام
Script Controller جالبی بود . روش کار کردم و مشکل خاصی نداشت غیر از اینکه اگه سطح رو Rotate کنی ( دیگه عمود بر محور Z نباشه ) اونوقت خوب کار نمی کنه که البته معمولا تو پروژه همچین اتفاقی نمی افته .
من خودم برای این کار از Conform خود مکس استفاده می کنم که هم سریعتره هم دیگه به مشکل بر نمی خورم .
ایده پیاده کردن اسکریپت روی آبجکت Cat هم جالب بود .
موفق باشی .
 
اينم از خود اسكريپت :green:
كار باهاش آسونه ، اگه مشكلي داشتيد بگيد تا توضيح بدم:wink:

كاربرد هاش هم تو همه زمينه ها مي تونه باشه
هر چيزي كه مي خواد انيوه بشه و به جاي اينكه شما تنظيم كنيد سطح زير رو اون خودش پيداش ميكنه
مثل :هر نوع كاراكتري (انسان ، حيوان و ...) ، وسايل نقليه (ماشين ، كشتي و ...) و هر چيز ديگه اي كه به فكرتون برس:shock:
اميدوارم خوشتون بياد:oops:
 

پیوست ها

  • A_G_F.rar
    36.2 کیلوبایت · بازدیدها: 11

nc_hamid

Member
سلام
فایل رو نگاه کردم . خوب بود .
بهتره برای برنامه Filter بذاری تا اشتباهات کاربر باعث قفل شدن برنامه نشه .
در ضمن آخر Script هم می تونی یه فیلتر بگذاری که اگه جسم از سطح خارج شد Error نده .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا